افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

حسینی: پنجره بسته است اما خطری برای باشگاه وجود ندارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 402395
حسینی: پنجره بسته است اما خطری برای باشگاه وجود ندارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیر امور بین الملل پرسپولیس گفت: 15 سال است که در پرسپولیس هستم و هیچ خطری برای باشگاه وجود نداشته است. امیرعلی حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در رابطه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و حکم اخیر فیفا در مورد پرونده نبیل باهویی گفت: بله درست است، پنجره نقل و انتقالات […]

مدیر امور بین الملل پرسپولیس گفت: 15 سال است که در پرسپولیس هستم و هیچ خطری برای باشگاه وجود نداشته است.

امیرعلی حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در رابطه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و حکم اخیر فیفا در مورد پرونده نبیل باهویی گفت: بله درست است، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است، اما این یک امر نیست. خارج از کنترل باشگاه یا ایجاد مشکل.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا سرمایه دارد که متاسفانه به دلیل تحریم ها نمی توانیم آن را دریافت کنیم. بنابراین وقتی شکایتی مطرح می شود ترجیح می دهیم به حکم برسیم. می توانستیم همین پرونده را به دادگاه عالی ورزش ببریم اما این کار را نکردیم. ما صرفا بر اساس تصمیم فیفا درخواست کردیم که این مبلغ با پول خودمان به فیفا پرداخت شود. این تنها راه خرج کردن پول ما با فیفا و کنفدراسیون است. با توجه به اینکه باشگاه خریدهای نقل و انتقالاتی خود را انجام داده و فعالیت نقل و انتقالاتی نداریم، این موضوع مشکلی ایجاد نکرد. بنابراین بسیار آگاهانه و حساب شده انجام شد.

مدیر امور بین الملل باشگاه درباره بحث هایی که درباره بار مالی مضاعف ناشی از عدم اجرای توافق و افزایش مبلغ پرداختی در نتیجه شکایت مطرح شده است، گفت: توافق این بازیکن بر اساس نامه ای استعفا بوده که امضا شده است. در نتیجه قرارداد قبلی باطل می شود و با کاهش رقم جدیدی افزایش می یابد که طبق این طرح از محل مطالبات به فیفا پرداخت می کنیم.

امیرعلی حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر نگرانی هواداران پس از انتشار این خبر گفت: در این چند سال جام های زیادی کسب کرده ایم. پیشنهاد من به هواداران این است که به باشگاه اعتماد کنند و برخی امور را به دست مدیران باشگاه بسپارند. انشالله که مشکلی پیش نیاد

وی افزود: 15 سال است که در پرسپولیس هستم و باشگاه هیچ تهدیدی نداشته است. مسائلی مانند کسر امتیاز برای سوابق مالی یک فرآیند پیچیده و چند مرحله ای است که در این مدت اتفاق نیفتاده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)