افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

5 کیلومتر دیگر از محور هراز تا پایان سال تکمیل می شود

  • کد خبر : 402374
5 کیلومتر دیگر از محور هراز تا پایان سال تکمیل می شود

به گزارش بازار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، «محمدرضا کدخدازاده» از پیشرفت فیزیکی بزرگراه هراز در قسمت باقیمانده بزرگراه چهار بانده خبر داد و گفت: تاکنون 74 کیلومتر از محور هراز از سمت پلیس عامل عامل انجام شده است. در بزرگراه «بایجان» و چهار کیلومتر در محدوده تونل «آبشار» تا ورودی […]

به گزارش بازار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، «محمدرضا کدخدازاده» از پیشرفت فیزیکی بزرگراه هراز در قسمت باقیمانده بزرگراه چهار بانده خبر داد و گفت: تاکنون 74 کیلومتر از محور هراز از سمت پلیس عامل عامل انجام شده است. در بزرگراه «بایجان» و چهار کیلومتر در محدوده تونل «آبشار» تا ورودی شهر «لاسم» دارای چهار خط پیوسته است.

وی از تکمیل پنج کیلومتر دیگر از این جاده تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این قطعه در محدوده پلیس راه بایجان به تونل وانا قرار دارد که با پیشرفت فیزیکی 88 درصدی در حال اجراست.

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: تونل به طول 700 متر، پل 50 متر و پل 35 شما به طول 200 متر در این شهر احداث می شود. متر طول. این بنا در حاشیه رودخانه هراز ساخته شده و از این منظر سازه ای ویژه به شمار می رود.

کدخدازاده اعلام کرد: 27 کیلومتر بهره برداری عملیاتی از دو باند محور هراز باقی مانده و اعتبار لازم برای تکمیل آن پنج هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

وی اعتبار مصوب این طرح را 104 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امسال نیز قرار است 200 میلیارد تومان از طریق اوراق و قرارداد با بانک ها تخصیص یابد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت این محور شریانی تصریح کرد: بزرگراه هراز یکی از مهم ترین راه های ارتباطی بین دو استان پرجمعیت تهران و مازندران و کوتاه ترین مسیر تردد بین دو شهر تهران و آمل است با توجه به اهمیت این محور مواصلاتی از نظر اقتصادی و گردشگری برای کشور، تبدیل آن به چهار خطه در اولویت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.