افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

شهید سنور به عنوان نماد کرامت انسانی شناخته می شود.

  • کد خبر : 402369

به گزارش نیمروز 24 به نقل از مهر؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی شهادت یحیی سنور از رهبران و مجاهدان بزرگ فلسطین پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم و کسانی را که در راه خدا می میرند ستایش مکن. قدس عزیز، غزه قهرمان […]

به گزارش نیمروز 24 به نقل از مهر؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی شهادت یحیی سنور از رهبران و مجاهدان بزرگ فلسطین پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و کسانی را که در راه خدا می میرند ستایش مکن.

قدس عزیز، غزه قهرمان و فلسطین ظالم. مدلی بی بدیل از مقاومت و استقامت

امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران همواره بر اهمیت ایستادگی در برابر ظلم و استکبار تاکید داشتند و معتقد بودند که مقاومت اسلامی نه تنها یک وظیفه دینی بلکه راهی برای حفظ هویت و استقلال مسلمانان است. ملت ها از آغاز مبارزه با رژیم طاغوتی در شهریور 1341، «فلسطین» را مسئله اصلی جهان اسلام نامیدند. نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز مبارک توسط امام عظیم الشان یک اقدام انقلابی بود که امروز در سراسر جهان جشن گرفته می شود. امروز هم رهبر فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی از فلسطین و جبهه مقاومت حمایت کامل می کند و صریحاً اعلام می کند که از هر حرکتی که علیه رژیم صهیونیستی گام بردارد، محکم ایستاده و حمایت می کنیم.

فراموش نمی کنیم که سالیان متمادی تنها ابزار دفاع از فلسطین مظلوم در برابر غاصبان و قصابان صهیونیست به ابزار طبیعی مانند «سنگ و چوب» محدود می شد. سنگ و چوبی که امروز به فضل الهی و با دستیابی جبهه مقاومت به توانمندی‌های دفاعی شگفت‌انگیز به موشک و پهپاد و سلاح‌های پیشرفته تبدیل شده و کابوس‌های رژیم صهیونیستی را بسیار بیشتر از گذشته کرده است.
شهادت سردار غیور یحیی سنور برای جنبش حماس، ملت فلسطین و جنبش مقاومت سخت و دردناک است، اما آنچه مهم است این است که شهادت سنور نقطه عطف و نمادی جدید از مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی شناخته شد.

شهید یحیی سنور جان خود را وقف مبارزه برای آزادی فلسطین کرد و همواره بر اهمیت مقاومت مسلحانه در برابر صهیونیست های غاصب تاکید می کرد. او هم مدافع مردم فلسطین بود و هم نماد عزت انسانی و مقاومت در برابر ظلم.

شهید سنور نه تنها در فلسطین بلکه در جهان به عنوان نماد شرافت انسانی شناخته می شود. او واقعاً نماینده مقاومت در برابر جنایات و جنایات رژیم صهیونیستی بود و به خاطر تعهدش به آرمان فلسطین مورد احترام بود. هیچ آزاده ای در دنیا نیست که این مجاهدت شهید سنور را دیده باشد و در دل آرزوی چنین مجاهدت و شهادت شگفت انگیزی نداشته باشد.

نفرت مردم جهان از رژیم صهیونیستی به عنوان یک پدیده جهانی در حال گسترش و ریشه‌یابی است. نفرت ناشی از جنایات مکرر، وحشیانه و وحشیانه این رژیم علیه مردم بی گناه فلسطین، کودکان و زنان و سایر ملت های منطقه از جمله لبنان.

بار دیگر تاکید می کنیم ای شهدای عزیز جبهه مقاومت که شما قهرمانان جاودانه امروز و آینده هستید! شما با فداکاری و فداکاری خود راه آزادی ملت فلسطین را روشن کردید. خون شما نه تنها نماد مقاومت است، بلکه الهام بخش نسل های آینده برای ادامه مبارزه خواهد بود. ما به یاد او هستیم و بر ادامه سفر او تاکید می کنیم.

فلسطین سرزمین تاریخ و مقاومت و صدای مستضعفان جهان است و فقط یک مکان نیست. نماد مقاومت و مخالفت با ظلم است و بر کسی پوشیده نیست که حمایت و حرکت جبهه مقاومت هرگز متوقف نخواهد شد و تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی قاطعانه به سوی پیروزی حرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.