افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

جزئیات نهایی حراج چای دباش در 2 استان برگزار می شود

  • کد خبر : 402330
جزئیات نهایی حراج چای دباش در 2 استان برگزار می شود

به گزارش رکنا، سعید غلامی باقی، معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال، با اشاره به آخرین وضعیت مزایده اموال مربوط به فنجان چای وی گفت: روش های تعیین تخصیص کالا با ساماندهی جمع آوری و فروش کالا به گونه ای است که فروش برخی کالاها به صورت مزایده […]

به گزارش رکنا، سعید غلامی باقی، معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال، با اشاره به آخرین وضعیت مزایده اموال مربوط به فنجان چای وی گفت: روش های تعیین تخصیص کالا با ساماندهی جمع آوری و فروش کالا به گونه ای است که فروش برخی کالاها به صورت مزایده الکترونیکی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در استان های تهران، هرمزگان، البرز و کرمانشاه محموله هایی از چای دباش به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شده است، گفت: این محموله ها در مزایده های قبلی از اوایل سال 81 عرضه شده است. دسته بندی ها در طول سال فروخته شد. معادل حدود 700 میلیارد تومبا.

غلامی باقی افزود: با توجه به اینکه به دنبال تسریع و تسهیل در روش های فروش هستیم، در نظر داریم دو حراج حضوری این چای را یکی در استان هرمزگان و دیگری در استان تهران برگزار کنیم.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان تملک و فروش با تشریح مزایده چای دباش در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مزایده حضوری استان هرمزگان مربوط به چای های موجود در انبارهای هرمزگان است. استان و از روز چهارشنبه 11 آبان ماه مردم می توانند به انبارهای استان هرمزگان مراجعه کنند. از شما دعوت می کنیم برای ارزیابی قیمت و کیفیت به استان هرمزگان و از مهمانی چای خوری سر بزنید.

وی افزود: این روند تا روز چهارشنبه 18 آبان ماه ادامه دارد و متقاضیان تا این تاریخ مهلت دارند برای بازدید و مشاهده وضعیت کالا از نزدیک اقدام کنند. در نهایت در تاریخ 12 آبان ماه این مزایده به صورت حضوری برگزار می شود و در اتاقی که در اداره کل املاک استان هرمزگان به صورت رسمی اعلام می شود، تمامی افراد از سراسر کشور می توانند حضور یابند. در آن زمان قطعات مربوط به این محصول منتشر می شود و محصول به هر کسی که بالاترین قیمت را ارائه دهد فروخته می شود.

غلامی با اشاره به جزئیات حراج در استان تهران گفت: مشابه این حراج را در استان تهران برگزار خواهیم کرد که در آن چای های مربوط به استان های البرز و تهران را عرضه خواهیم کرد. بازدید حضوری از حراج تهران و استان البرز از روز چهارشنبه 18 آبان ماه آغاز می شود و تا روز چهارشنبه 25 آبان ماه مردم می توانند برای اطلاع از وضعیت کالا و قیمت آن به انبارهای تهران و استان البرز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه روز شنبه 28 آبان ماه مزایده غیر حضوری چای دباش در تهران برگزار می شود، تصریح کرد: این اقدام زمینه را برای تسریع در نقل و انتقال این چای ها در شرایط کنونی که چای در آن قرار دارد فراهم می کند. کیفیت خوبی داشته باشد و قبل از اینکه کیفیت خود را از دست بدهد انشاالله بتوانیم آن را به بازار تولید کشور عرضه کنیم.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش کالاهای تملک شده تصریح کرد: مزایده های بعدی به منظور استفاده و فرآوری این کالاهای فله در خطوط تولید چای و با ارزش افزوده برگزار می شود. در راستای آن ایجاد می شود، می توانند بخشی از تامین نیازهای مصرفی یک کشور باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.