افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

دستگاه های اجرایی تنگستان برای سرشماری عمومی کشاورزی همکاری کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402274
دستگاه های اجرایی تنگستان برای سرشماری عمومی کشاورزی همکاری کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، روح الله تنگستانی بعدازظهر شنبه در نشست اعضای ثبت نام کننده سرشماری کشاورزی این شهرستان با تاکید بر استفاده از همه توانمندی های شهرستان برای انجام دقیق سرشماری کشاورزی، گفت: از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود. حمایت از اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی که در شهرستان مورد استفاده قرار […]

به گزارش خبرنگار مهر ، روح الله تنگستانی بعدازظهر شنبه در نشست اعضای ثبت نام کننده سرشماری کشاورزی این شهرستان با تاکید بر استفاده از همه توانمندی های شهرستان برای انجام دقیق سرشماری کشاورزی، گفت: از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود. حمایت از اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی که در شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.

دستیار برنامه کوچک و امور عمرانی فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه سرشماری عمومی کشاورزی یکی از ابزارهای حیاتی برنامه ریزی و توسعه بخش کشاورزی است و به ما کمک می کند اطلاعات دقیقی از وضعیت منابع و تولیدات کشاورزی به دست آوریم و تصمیمات بهتری برای آینده بگیریم. وی افزود: سرشماری کشاورزی در دسترس است می تواند شناسه این به ما کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف کشاورزی شهرستان را شناسایی کنیم و برنامه هایی را برای بهبود وضعیت و هدف گذاری توسعه بخش کشاورزی در نظر بگیریم.

دستیار برنامه کوچک و امور عمرانی فرماندار تنگستان خواستار همکاری دستگاه های اجرایی، دهیاران و کشاورزان برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در این شهرستان شد و خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی صحیح این طرح موجب همکاری بهتر مردم و در نتیجه می شود. ، برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر.

وی یادآور شد: برای اجرای بهتر سرشماری عمومی کشاورزی ظرفیت رسانه ها و پیام رسانی است نوار نقاله سلام برای کشاورزان از فضاهای داخلی و مجازی، تبلیغات محیطی، مغازه های کشاورزی و دهیاری ها و شوراهای اسلامی استفاده شود.

تنگستانی با اشاره به آغاز روند سرشماری عمومی کشاورزی از 21 آبان، تصریح کرد: تهیه بانک اطلاعاتی برای برنامه ریزی دقیق و حساب شده در حوزه کشاورزی ضروری است.

ششمین سرشماری عمومی کشاورزی از 12 نوامبر همزمان با سراسر کشور در تنگستان آغاز می شود و 45 روز به طول می انجامد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.