افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

عروس میلیاردر به مادرشوهر پولدار تهرانی خانه می دهد

  • کد خبر : 402256
عروس میلیاردر به مادرشوهر پولدار تهرانی خانه می دهد

به گزارش خبرآنلاین، چندی پیش زن میانسالی به یکی از کلانتری های شمال تهران رفت و در مواجهه با افسر کشیک گفت: به همراه خانواده برای تفریح ​​به گیلان رفتم اما وقتی برگشتم پس از چند روز که به خانه رسیدم متوجه شدم که اشیای قیمتی من از جمله جواهرات، 2500 یورو و 300 دلار […]

به گزارش خبرآنلاین، چندی پیش زن میانسالی به یکی از کلانتری های شمال تهران رفت و در مواجهه با افسر کشیک گفت: به همراه خانواده برای تفریح ​​به گیلان رفتم اما وقتی برگشتم پس از چند روز که به خانه رسیدم متوجه شدم که اشیای قیمتی من از جمله جواهرات، 2500 یورو و 300 دلار به همراه پاسپورت، سند مالکیت خودرو، دسته چک و قبض های حج به ارزش تقریبی 5000 میلیون تومان به سرقت رفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: با طرح شکایت و ارائه پرونده به دادسرا، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و برای تحقیقات میدانی پا به صحنه جنایت گذاشتند اما به عنوان درب منزل خانه ویران نشد و قفل آن باز شد، فرضیه دزد خانوادگی مطرح شد.

تیم پلیس با بررسی دوربین های مداربسته اطراف ساختمان مورد نظر لحظه ورود و خروج سارق را رصد کردند. در این مرحله از تحقیقات، شاکیه متهم را شناسایی کرد و گفت: سارق شباهت زیادی به عروسم دارد اما پسرم مدعی شد چند ماه پیش برای تحصیل به ایتالیا رفته است.

در ادامه تحقیقات پلیس با بررسی سوابق ورود و خروج دوست دختر شاکیه به عدم خروج وی از کشور و با اقدامات فنی مشخص شد وی در همان محل حضور داشته است. بود جنایت در زمان سرقت رخ داده است.

تیم پلیسی پس از دریافت این مهم با تشریفات لازم در مراجع قضایی راهی منزل سارقان شدند و پس از تعقیب و گریز و توجه محتاطانه پسر شاکیه را دستگیر کردند اما زن جوان قبل از حضور کارآگاهان از خانه خارج شده بود.

کارآگاهان با انجام تحقیقات از افراد مرتبط با متهمان، یکی از دوستان خانوادگی این زوج را که با عروس شاکی در امر فروش اموال مسروقه دست داشتند، شناسایی کردند. این فرد نیز دستگیر و حدود 210 گرم طلای مسروقه کشف شد. در ادامه در بازجویی ها مشخص شد زن جوان 5 قطعه سکه طلا فروخته و از این طریق مبلغ 108 میلیون تومان به دست آمده است.

تیم تحقیقات در آخرین گام متوجه شدند زن جوان از منزل خود خارج شده و به منزل عمویش در یکی از روستاهای غرب کشور رفته که متهم در مسیر ایجاد ترافیک مصنوعی متوقف و با خود برده شد. . به ایستگاه پلیس

در تحقیقات انجام شده حدود 210 گرم طلای سرقتی از دوست دختر شاکی کشف و بررسی ها نشان داد که بخشی از پول فروش جواهرات در چند حساب بانکی و همچنین در کیف دیجیتال وی واریز شده است.

زن جوان ابتدا منکر جرم خود شد اما با اطلاع از اعتراف شوهرش به سرقت چاره ای جز گفتن حقیقت نداشت و همچنین اعتراف کرد که از روی طمع و طمع وارد خانه مادرشوهرش شده است. .

همچنین مشخص شد زن جوان با استفاده از کیف پول دیجیتال و نرم افزار مخصوص، پول این سرقت را به ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی متهمان پرونده روانه زندان شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

۲۳۳۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.