افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

پیشرفت مهم در پروژه های آبی و اقتصادی استان اصفهان

  • کد خبر : 402245
پیشرفت مهم در پروژه های آبی و اقتصادی استان اصفهان

به گزارش خبرنگار بازار، سید رضا مرتضوی در آیین تجلیل از استاندار اصفهان گفت: شهید رئیسی در دوره ای که شرایط سختی بر کشور حاکم بود، با نگاه متفاوت خود مشکلات کشور را به نحو چشمگیری برای ما بهبود بخشید. وی افزود: در شرایطی استان را گرفتیم که ویروس کرونا در دنیا شیوع پیدا کرد […]

به گزارش خبرنگار بازار، سید رضا مرتضوی در آیین تجلیل از استاندار اصفهان گفت: شهید رئیسی در دوره ای که شرایط سختی بر کشور حاکم بود، با نگاه متفاوت خود مشکلات کشور را به نحو چشمگیری برای ما بهبود بخشید.

وی افزود: در شرایطی استان را گرفتیم که ویروس کرونا در دنیا شیوع پیدا کرد و شاهد اعتراض کشاورزان و دامداران و برخی مردم به دلیل کمبود آب بودیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه با حمایت و مساعدت مدیران و مشاوره ها و راهنمایی های ارائه شده به استان از سطح ملی به ویژه توسط رئیس جمهور شهید، قدم به قدم جلو رفتیم تا امروز در شرایط متفاوتی قرار گرفتیم.
وی با اشاره به اینکه توصیه شهید رئیسی این بود که از ظرفیت همه اقشار به گونه ای استفاده شود که 30 تا 40 نفر از مدیران ذیصلاح استان متعلق به گرایش های مختلف دولت چهاردهم باشند، ادامه داد: از ظرفیت این مدیران در دستگاه های مختلف استفاده شد و ما هرگز به هم نگاه نمی کنیم ما یکجانبه نداشتیم.

مرتضوی تصریح کرد: تاکید همیشگی شهید رئیسی ب. رفع مشکلات رفت و آمد مردم به استانداری بود بر این اساس یکی از تاکیدات استان همین موضوع بود و هر هفته چهار پنج نفر از ادارات مختلف از مدیران مختلف به استانداری می آمدند و پاسخگو بودند. مسائل و مشکلات مردم

وی با بیان اینکه با راه اندازی میز خدمت، ظرفیت جدیدی برای حضور و ارتباط با مردم و در دسترس قرار دادن مدیران ایجاد شد، گفت: بر این باوریم که باید از توانمندی های مردم در برنامه ریزی ها استفاده کنیم.

استاندار سابق اصفهان با تاکید بر اینکه استان اصفهان دارای تاریخ، هویت و تمدنی است که بسیاری از نقاط کشور فاقد آن هستند، گفت: رئیس جمهور شهید بر بستن کمربند برای رسیدگی به مسائل و مشکلات اساسی استان تاکید کرد، ما با 117 سفر در شهرهای مختلف سعی می کنیم مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کنیم و برای حل آنها برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به ایجاد پنل اداری پورتفولیوی شهروندی برای ارتباط مسئولان گفت: حل بحران آب اولویت دولت سیزدهم بود و برای حل مشکل آب اصفهان نیز تلاش زیادی کردیم.

مرتضوی تاکید کرد: از جمله اقداماتی که در این راستا انجام شده است، تکمیل سامانه دوم آبرسانی، احیای پروژه کوهرنگ 3 و طرح آبرسانی به صنایع استان است.

وی همچنین به پروژه انتقال آب دریای عمان اشاره کرد و افزود: این طرح که در دولت قبل فقط در مرحله مطالعاتی بود با تلاش دولت سیزدهم به سرعت در حال پیشرفت است. تاکنون 760 کیلومتر خط انتقال آب نصب شده و پیش بینی می شود سال آینده 200 میلیون مترمکعب آب از دریای عمان به اصفهان برسد.

پیشرفت مهم در پروژه های آبی و اقتصادی استان

مرتضوی همچنین از پیشرفت پروژه های انتقال آب از سرچشمه های جنوب اصفهان خبر داد و گفت: طرح انتقال آب با مطالعه حوضه کارون و زاینده رود آغاز شد و با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت است. پیش بینی می شود این پروژه تا ده ماه آینده به بهره برداری برسد.

استاندار اصفهان همچنین به دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی اشاره کرد و از برگزاری هزار و 670 جلسه برای احیای واحدهای صنعتی استان خبر داد. وی افزود: یکی از اقدامات مهم ما تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه مسکن بود که با همکاری نهادهای مختلف انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.