افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

برخی رسانه ها با تخریب چهره های جهادی کینه توزی به دشمن می ریزند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402216
برخی رسانه ها با تخریب چهره های جهادی کینه توزی به دشمن می ریزند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بیگ محمدی مدیرعامل موسسه ایثار طنین کشور با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت میراث قرآن کریم و راه اهل بیت(ع) است، گفت: مقاومت و ایثار. عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و مهمترین سرمایه نظام و عامل تحقق تمدن نوین اسلامی است. وی افزود: تاکنون به ویژه در سال […]

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بیگ محمدی مدیرعامل موسسه ایثار طنین کشور با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت میراث قرآن کریم و راه اهل بیت(ع) است، گفت: مقاومت و ایثار. عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و مهمترین سرمایه نظام و عامل تحقق تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: تاکنون به ویژه در سال های اخیر غلبه بر همه توطئه ها و خنثی کردن فتنه های دشمنان مرهون فرهنگ مقاومت و ایثار است. در نتیجه هر جهادگر و مؤمنی که در این راه مقدس پیشروی کند، هدف تیرهای مرئی و نامرئی توطئه و دسیسه دشمن قرار می گیرد و گاه بر اثر فرافکنی، مورد ظلم دوستان قرار می گیرد.

مدیر مؤسسه ایثار طنین کشور اعلام کرد: امروز دشمنان اسلام به ویژه رژیم کودک کش، غاصب و خونخوار اسرائیل با همه پنهان کاری و وحشیگری های خود نمی توانند در میدان جنگ علیه پاسداران و رزمندگان اسلام متحد شوند. و گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران از طریق رسانه ها و عوامل آن، با تخریب افکار عمومی، تحریک احساسات اقشار و اقوام مختلف در ایران، در صدد ایجاد فضایی جدید هستند. روند برای رسیدن به هدف قدیمی خود یعنی جدایی برخی از استان ها، کاهش و تضعیف ایران عزیز، ایجاد “IMAC” و کریدور شمال جنوب و بی ثبات کردن شمال خلیج فارس در نتیجه نابودی اقتصاد و مردم ایران.

بی محمدی گفت: اصحاب رسانه باید باهوش باشند و فعالیت های تبلیغاتی را رصد کرده و شگردهای دشمن را شناسایی کنند و برای خنثی کردن دسیسه ها و توطئه های شرکت های بیهوده ای مانند اینترنشنال، برنامه ریزی برای تولید و انتشار محتوا داشته باشند. آنها سخنگوی جلادان، غاصبان و ظالمان جهان هستند، از این حربه برای ایجاد ناامنی و بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان استفاده می کنند.

وی در پایان گفت: حسینیه شهدای مقاومت با وجود برگزاری مراسم مذهبی به محلی برای فعالیت های فرهنگی و مقابله با جنگ های ترکیبی و رسانه ای دشمن تبدیل می شود چرا که این حسینیه با تشکیل کمیته ای از کارشناسان متشکل از از کارشناسان و نخبگان فرهنگ، هنر و رسانه، با هدف اجرای هر برنامه پیامی را با توجه به شرایط موجود به جامعه منتقل می کند و از سخنرانان برجسته و مداحان بنام مطابق با برنامه های مقاومت کشور استفاده می کند. و برنامه این حسینیه علاوه بر ترویج تربیت دینی و اخلاقی، زمینه ساز روشنگری مردم و خنثی سازی آنان است. حملات رسانه ای و تبلیغاتی دشمن خواهند بود. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «کسی که صبح بیدار شود و به فکر مسلمانان نباشد مسلمان نیست». در نتیجه مؤسسه طنین ایثارگران علاوه بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، به کمک به محرومان و کم برخورداران پرداخته است. مناطق کشور در اوج فعالیت خود قرار دارند تا از این طریق بتوانند در عرصه انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار به جامعه موثر باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.