افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

سفر نمایندگان کشورهای شرکت کننده در رزمایش ترکیبی دریایی یون 2 – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402201
سفر نمایندگان کشورهای شرکت کننده در رزمایش ترکیبی دریایی یون 2 – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای ناوگان و نمایندگان کشورهای شرکت کننده در رزمایش ترکیبی دریایی ایوانز آنها در سال 2024 از جزیره زیبای هرمز واقع در خلیج فارس دیدن کردند تا با زیرساخت های گردشگری و دریایی ایران آشنا شوند. این بازدید با هدف تقویت همکاری های بین المللی و آشنایی با ظرفیت های جاری […]

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای ناوگان و نمایندگان کشورهای شرکت کننده در رزمایش ترکیبی دریایی ایوانز آنها در سال 2024 از جزیره زیبای هرمز واقع در خلیج فارس دیدن کردند تا با زیرساخت های گردشگری و دریایی ایران آشنا شوند. این بازدید با هدف تقویت همکاری های بین المللی و آشنایی با ظرفیت های جاری گردشگری کشورمان انجام شد.

در این بازدید مقامات نظامی و دریایی کشورهای روسیه، عربستان سعودی، تایلند، پاکستان، قطر، عمان و بنگلادش با جاذبه های گردشگری جزیره هرمز آشنا شدند. اعضای ناوگروه ها نیز در بدو ورود به جزیره هرمز مورد استقبال مقامات محلی قرار گرفتند و در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ارتش تاکید کردند که ایران کشوری بسیار زیبا با مردمی خونگرم، مهربان و مهمان نواز است. ارتباط نزدیکی با کشور ما دارد، با آنچه در رسانه ها درباره ایران شنیده اید بسیار متفاوت است.

جزیره هرمز مقصد گردشگران داخلی و خارجی است که با توجه به مناظر طبیعی و گردشگری در این جزیره و همچنین اعضای ناوگان در این بازدید ضمن بررسی، مقصد طبیعت گردان و گردشگران از سراسر جهان است. منابع طبیعی و اکوسیستم های دریایی منطقه بر اهمیت حفاظت از محیط زیست دریایی تاکید کردند.

این سفر فرصت مناسبی برای ایجاد روابط دوستانه و همکاری های نظامی بین کشورها تلقی می شود و انتظار می رود نتایج آن به تقویت امنیت دریایی در منطقه کمک کند. به عنوان یک رویداد بزرگ، رزمایش دریایی ترکیبی 2024 به کشورهای شرکت کننده اجازه می دهد تا توانایی های خود را در زمینه عملیات مشترک دریایی نشان دهند و برای چالش های امنیتی منطقه ای بهتر آماده شوند.

برگزاری مسابقات ورزشی دوستانه و تمرین مشترک ورزش صبحگاهی توسط اعضای ناوگان و نمایندگان کشورهای شرکت کننده در رزمایش ترکیبی دریایی. ایوانز 2024 از دیگر برنامه هایی بود که در سواحل خلیج فارس برگزار شد.

همچنین نمایشگاهی از صنایع دستی و غذاهای سنتی اقوام مختلف کشور برای بازدید و دیدار با اعضای ناوگان و نمایندگان کشورهای شرکت کننده در رزمایش ترکیبی دریایی برگزار می شود. ایوانز سال 2024 در بندرعباس برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.