افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

بیوگرافی عاطفه رضوی با چهره ای که گریم خودش بود / خوش گذرانی در شمال با پسر 2025

  • کد خبر : 402153
بیوگرافی عاطفه رضوی با چهره ای که گریم خودش بود / خوش گذرانی در شمال با پسر 2025

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: این شب ها شاهد پخش سریال پرطرفدار «کیمیا» از شبکه آی فیلم هستیم. بازیگران زیادی در این سریال حضور دارند که به جرات می توان گفت که آنها واقعا یک تیم قوی از بازیگران با فیلمنامه بسیار مستحکم هستند. انگاری این سریال هم از نظر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: این شب ها شاهد پخش سریال پرطرفدار «کیمیا» از شبکه آی فیلم هستیم. بازیگران زیادی در این سریال حضور دارند که به جرات می توان گفت که آنها واقعا یک تیم قوی از بازیگران با فیلمنامه بسیار مستحکم هستند. انگاری این سریال هم از نظر انتخاب داستان و هم بازیگران به خوبی می دانست سلیقه مخاطب ایرانی چیست و دقیقا طبق برنامه پیش رفت. سلبریتی هایی چون مهراوه شریفی نیا، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ و … نیز در کیمیا حضور دارند. نقش ها زیاد است و شخصیت ها تغییر می کنند. در کیمیا نیز نقشی به نام مهتاب وجود دارد که اتفاقا همسر منوچهر، مادر آرش، همسر برادر مهری، زن پسر عموی کیمیا، کیوان و کامران هستند. شخصیت مهتاب را عاطفه رضوی ایفا می کند که سال ها در این عرصه حضور دارد. عاطف بانو در خانواده ای هنرمند و بازیگر زندگی می کند و خانواده درجه یک او از هنرمندان بسیار سرشناس و مشهوری هستند. اتفاقا قبل از کیمیا سریال «از سرنوشت» پخش می شد و همسر خانم رضوی در این سریال نقش آقا خندان را بازی می کرد. بله، حسین پاکدل همسر عاطفه رضوی است که اتفاقا برادر مهدی پاکدل است. از طرفی عاطفه رضوی نیز با رعنا آزادی فر در حال رابطه است و به همین دلیل گفته می شود این خانواده همه بازیگر هستند.

عاطفه رضوی در تعطیلاتش در شمال

عاطفه رضوی و البته حسین پاکدل، مهدی و رعنا نیز هنرمندانی به شدت پرحاشیه هستند و هر چهار هنرمند طرفداران زیادی دارند. عاطفه روش در اینستاگرام بسیار فعال است و از آنجایی که این خانواده شیک و زیبا هستند، عکس های جذاب زیادی از خود به اشتراک می گذارند. البته عاطفه بانو و حسین پاکدل در حالات روحی جداگانه ای زندگی می کنند و اگرچه این زوج عاشق میانسال هستند اما همیشه سبک جذاب تری نسبت به بسیاری از بازیگران دارند. عاطفه رضوی در صفحه شخصی خود که عمومی است با ۲۴۴ پست منتشر شده تقریبا ۴۰۰ هزار فالوور دارد. او در این فضا بسیار فعال است و عکس ها و متن های قابل توجهی با ژست ها و سبک های مدرن و امروزی منتشر می کند. در زیر تصویری از او را می بینید که با ظاهری اروپایی و متفاوت دیده شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

عاطفه رضوی

بیوگرافی عاطفه رضوی

عاطفه رضوی این روزها 56 ساله می شود. وی متولد 24 اسفند 1347 و در تهران به دنیا آمد. عاطفه رضوی علاوه بر بازیگری، گریمور هم است و در سال ۱۳۶۵ زیر نظر عبدالله اسکندری گریم را آموخت که از ۱۷ سالگی بازیگری را آغاز کرد و پس از یک ازدواج ناموفق، با حسین آشنا و ازدواج کرد. پاکدل. این زوج اکنون زندگی بسیار آرام و رمانتیکی دارند.

عاطفه رضوی

خانواده این هنرمند و بازیگر.

عاطفه رضوی در مصاحبه ای گفته است که من در خانواده ای فرهنگی و هنردوست بزرگ شده ام و خانواده ام اصلا با هنر بیگانه نیستند. این باعث شد که دیدگاه و جهان بینی من نسبت به یک دختر 16 ساله بالغ تر باشد.

عاطفه رضوی

دوره آرایش و گریم توسط عاطفه رضوی.

عاطفه در 18 سالگی یعنی در سال 1365 هنرجوی گریم بود و زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار کرد. او در اکثر تئاترها به عنوان گریمور و البته گریمور حضور دارد.

عاطفه رضوی

ازدواج اول

عاطفه رضوی دو بار ازدواج کرده است اما برای اولین بار با آقای مهرداد شکرابی که 8 سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد. اما این زندگی زیاد دوام نیاورد و در نهایت به طلاق ختم شد.

عاطفه رضوی

ازدواج دوم و ثمره عشق

بعدها عاطفه رضوی برای ازدواج دوم آقای حسین پاکدل را انتخاب و با او ازدواج کرد. ثمره این زندگی دختری به نام صبا است که در سال 1367 به دنیا آمده و هنوز در کانادا زندگی می کند.

عاطفه رضوی

من از فراموش کردن نمی ترسم

عاطفه رضوی در مورد فراموشی در بازیگری می گوید این حرفه از ترس فراموشی اصلا کار من نیست. در واقع من به نویسندگی علاقه دارم، تمام تلاشم را می کنم تا در آن رشته موفق شوم و کار را تمام کنم. او به هیچ وجه روی رفتارش حساب نمی کرد که انگار حساس بود و از فراموش شدن ناراحت بود.

عاطفه رضوی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.