افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

چری تیگو 7 در یک کارخانه خودروسازی متروکه در غرب تولید می شود

  • کد خبر : 402146
چری تیگو 7 در یک کارخانه خودروسازی متروکه در غرب تولید می شود

به گزارش بازار، خودروسازان غربی در سال 2020 پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین این کشور را ترک کردند. خودروسازان چینی نیز از این فرصت استفاده کردند و به کارخانه های خودروسازی غربی متروکه رفتند. اکنون شرکت خودروسازی چینی چری تصمیم گرفته است برخی از محصولات خود مانند چری تیگو 7 را در خطوط […]

به گزارش بازار، خودروسازان غربی در سال 2020 پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین این کشور را ترک کردند. خودروسازان چینی نیز از این فرصت استفاده کردند و به کارخانه های خودروسازی غربی متروکه رفتند. اکنون شرکت خودروسازی چینی چری تصمیم گرفته است برخی از محصولات خود مانند چری تیگو 7 را در خطوط تولید مرسدس بنز، نیسان و فولکس واگن تولید کند.

روسیه چینی ها را مجبور به سرمایه گذاری در صنعت خودروسازی خود کرده است تا خطوط تولید خودروسازان غربی بیکار ننشینند. روسیه در حال افزایش تعرفه بر خودروهای وارداتی است که باعث می شود شرکت های چینی خطوط تولید خود را به خاک روسیه منتقل کنند. چری همچنین برخی از خطوط تولید سابق مرسدس بنز، نیسان و فولکس واگن را در اختیار گرفته است.

مونتاژ چری تیگو 7 با نامی جدید در روسیه عرضه شد

به گزارش رویترز، برندهای چینی از جمله چری بیش از 50 درصد از فروش خودروهای جدید در روسیه را به خود اختصاص داده اند. این تقاضای فزاینده منجر به افتتاح کارخانه هایی شد که زمانی در اختیار خودروسازان غربی بود و اکنون متروکه شده اند. البته چری اهلی سازی گسترده ای را در روسیه اجرا نکرده است. خودروهای چینی به صورت مونتاژ شده به بازار روسیه می آیند و تنها برخی اصلاحات نهایی در خطوط تولید روسیه انجام می شود.

این اقدام چینی ها گامی برای دور زدن تعرفه واردات خودرو از سوی دولت روسیه است. چری حدود 20 درصد از بازار خودروهای سواری روسیه را در اختیار دارد. بنابراین مونتاژ نهایی خودروها در روسیه راهی برای تثبیت جایگاه آنها در این کشور است.

خطوط تولید سابق مرسدس بنز، نیسان و فولکس واگن اکنون به تولید مدل های اکسید و تیگو با نام های ویژه برای بازار روسیه اختصاص دارد. به عنوان مثال، چری تیگو 7 در حال حاضر در روسیه با نام خودروهای ساخت Xcite در روسیه مونتاژ می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.