افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا: السد حریف محبوب پرسپولیس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 402136
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا: السد حریف محبوب پرسپولیس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت الساد بهترین رقیب ممکن برای پرسپولیس خواهد بود که بعد از پنج بازی بدون برد به دنبال پیروزی در آسیا است. این هفته دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا با برگزاری چند دیدار در فازهای غرب و شرق برگزار می شود. از آنجایی که تنها هشت تیم برتر از […]

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت الساد بهترین رقیب ممکن برای پرسپولیس خواهد بود که بعد از پنج بازی بدون برد به دنبال پیروزی در آسیا است.

این هفته دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا با برگزاری چند دیدار در فازهای غرب و شرق برگزار می شود. از آنجایی که تنها هشت تیم برتر از مناطق شرق و غرب به ترتیب به مرحله حذفی صعود می کنند، پیروزی در دیدارهای این هفته بسیار مهم خواهد بود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از شروع دیدارهای این هفته به پنج نکته مهم پرداخته است که در ادامه می خوانیم:

سومین پیروزی متوالی گوانگژو؟

گوانگژو در صدر جدول رده بندی شرق قرار دارد و به دنبال ادامه فصل رویایی خود در روز سه شنبه است. پیروزی مقابل تیم های ژاپنی یوکوهاما مارینوس و کاوازاکی فرونتاله به این معنی است که آنها تنها تیمی از شرق هستند که رکورد صد در صد برد در این رقابت ها را دارند و اکنون باید به مصاف جوهور دارالتظیم بروند.

آزمون سخت برای العین

شش ماه پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2023-2024، العین روز دوشنبه در ورزشگاه بن زاید میزبان الهلال خواهد بود. العین با هدایت سفیان رحیمی در مرحله نیمه نهایی فصل قبل در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 3 الهلال را شکست داد و برای دومین بار قهرمان جام ملت های آسیا شد. داستان . الهلال فصل را خیلی خوب شروع کرده و به دنبال انتقام خواهد بود و بی شک این دیدار جذابیت های زیادی دارد.

اولسان ناامید به دنبال بازگشت است

دو باخت در دو بازی یعنی اولسان در انتهای جدول رده بندی شرق قرار دارد و روز چهارشنبه میزبان ویسل کوبه خواهد بود که نماینده کره به شدت به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارد. در صورت شکست اولسان در این دیدار ضعیف ترین عملکرد تاریخ خود را در آسیا ثبت خواهد کرد.

پرسپولیس به دنبال پایان رقابت های بدون برد است

پرسپولیس روز دوشنبه به مصاف السد می رود. این دیدار برای هر دو تیم بازی مهمی محسوب می شود. نماینده ایران در این رقابت ها شروع خوبی نداشته و تنها با یک امتیاز از دو بازی به دنبال پیروزی است.

پرسپولیس پنج بازی متوالی را بدون برد در آسیا پشت سر گذاشته و به دنبال پایان دادن به این ناکامی است. شاید السد حریف مورد نیاز آنها باشد زیرا پرسپولیس از 7 بازی قبلی خود در 4 بازی مقابل این تیم پیروز شده است.

السد قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011 به دنبال صعود به مرحله حذفی برای اولین بار در چهار فصل گذشته است.

ماموریت متحد بوریرام

بوریرام یونایتد آخرین بار در سال 2018 راهی مرحله حذفی شد، اما پس از شکست دادن سنترال مارینرز استرالیا در بازی برگشت و کسب 4 امتیاز، تیم تایلند به دنبال پایان دادن به انتظار طولانی خود در این رقابت ها خواهد بود.

بوریرام روز سه شنبه در ورزشگاه خانگی خود میزبان پوهانگ استیلرز کره خواهد بود و اگر بتواند برای اولین بار قهرمان سه دوره آسیایی را شکست دهد، گام بلندی به سمت صعود خواهد برد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.