افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

اختصاص هفت هزار تلاش به پورتو امام برای توسعه زیرساخت ها

  • کد خبر : 402110
اختصاص هفت هزار تلاش به پورتو امام برای توسعه زیرساخت ها

به گزارش بازار، علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر امام خمینی (ره) پیشرو در توسعه دریا محور محسوب می شود و در این راستا امسال ، سرمایه گذاری 7 میلیارد تومانی در توسعه زیرساخت ها سرمایه گذاری می شود. توسعه زمین بنادر، اسکله و انتقال دروازه اصلی […]

به گزارش بازار، علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر امام خمینی (ره) پیشرو در توسعه دریا محور محسوب می شود و در این راستا امسال ، سرمایه گذاری 7 میلیارد تومانی در توسعه زیرساخت ها سرمایه گذاری می شود. توسعه زمین بنادر، اسکله و انتقال دروازه اصلی را در نظر گرفته‌ایم و چون توسعه زیرساخت‌ها و واگذاری زمین را داریم، طبیعتاً این محدوده را داریم. و دروازه بندر باید بر این اساس توسعه یابد.

وی افزود: ایشان همه این موارد را در دستور کار ما قرار دادند و امروز هم که پروژه ها را دیدیم با سرعت خوبی در حال اجرا هستند و همین باعث شده تا شاهد ارتقای سطح ظرفیت و جذب باشیم. سرمایه گذاری در بندر امام خمینی (ره)

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت ها امکان و فرصت سرمایه گذاری در زمین را برای سرمایه گذاران و بخش خصوصی ایجاد می کند، گفت: این موضوع موجب رونق اقتصادی و توسعه کشور می شود. کشور

فتحی گفت: در راستای بندر امام خمینی (ره) توسعه سایر بنادر استان خوزستان را داریم که در دستور کار و سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد تا متناسب با ظرفیت و توانمندی ها توسعه یابد . به طور کلی استان خوزستان برای ما اهمیت زیادی دارد به همین دلیل سازمان بنادر برنامه ریزی های ویژه ای دارد و برای هر یک از بنادر با توجه به شرایط آنها برنامه ریزی کرده است.

وی در خصوص اعتبارات پیش بینی شده برای توسعه زیرساخت ها نیز خاطرنشان کرد: این سازمان در حال حاضر بیش از 96 همت در سراسر کشور برای توسعه زیرساخت ها، حفظ مجموعه و توسعه توانمندی های موجود سرمایه گذاری می کند و انشاالله آثار مطلوب و خاص آن را دنبال خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.