افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

کدام بازیکنان مقصر شکست تلخ استقلال مقابل ذوب آهن بودند + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 402087
کدام بازیکنان مقصر شکست تلخ استقلال مقابل ذوب آهن بودند + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید. بنابراین این مربی اولین پیروزی خود را مقابل استقلال به دست آورد. استقلال در حالی مغلوب ذوب آهن شد […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید. بنابراین این مربی اولین پیروزی خود را مقابل استقلال به دست آورد.

استقلال در حالی مغلوب ذوب آهن شد که این تیم در 30 دقیقه ابتدایی نیمه اول از حریف برتری داشت و اگر کم دقتی مهاجمان این تیم نبود، آبی ها حق داشتند حداقل یک گل بزنند. . در نیمه اول گائل کاکوتا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو سه بازیکن استقلال در نیمه اول بودند که در نیمه اول بارها به باز کردن دروازه رقیب نزدیک شدند اما موفق به گلزنی نشدند.

اولین موقعیت جدی استقلال در دقیقه 10 بازی رقم خورد که رامین رضاییان از سمت راست وارد محوطه ذوب آهن شد و با پاس منحرف شده سعی کرد توپ را به بلانکو بدهد اما با دخالت ذوب. مدافع آهن توپ رفت و به کاکوتا رسید و این بازیکن ضربه محکمی به او زد و توپش با اختلاف زیاد از بالای دروازه پارسا جعفری گذشت.

در دقیقه 14 کاکتوتا در یک دو با میلاد زکی پور به فاصله 18 متری شاگردان ذوب آهن رسید و همچنین قصد داشت توپ را به بلانکو ارسال کند که با برخورد توپ به پارسا جعفری، او تغییر زاویه داد. اتفاق می افتد. و مهاجم آرژانتینی استقلال در یک قدمی رسیدن به توپ بود و سپس مدافع ذوب آهن توپ را هل داد.

در دقیقه 19 پس از پاس بازیکنان استقلال، توپ به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن توانست مدافع مقابل خود را به طرز شگفت انگیزی از پیش رو بردارد و زمانی که قصد داشت وارد محوطه جریمه ذوب آهن شود، او را پایین آورد. . توسط بازیکن حریف سرنگون شد آزادی خوبی برای استقلال وجود داشت.

در دقیقه 24 در جریان حرکت دسته جمعی استقلالی ها توپ دوباره به تکنیکی کاکوتای رسید و پس از دریبل حریف توپ را به بلانکو رساند که مهاجم استقلال نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در دقایق 34 و 37 استقلال دو موقعیت گلزنی متوالی را از دست داد و رامین رضاییان در هر دو صحنه نقش پررنگی داشت. در دقیقه 34 یک ضربه ایستگاهی برای استقلال ایجاد شد و اگر شایان مصلح هوشیار نبود و پشت سر پارسا جعفری قرار نمی گرفت، شاهد گل به خودی بازیکنان ذوب آهن بودیم. در ادامه استقلال این بار در جناح راست بار دیگر با رامین رضاییان به محوطه ذوب آهن نفوذ کرد و پاس خوبی را برای بلانکو ارسال کرد که باز هم مدافعان ذوب آهن قبل از مهاجم آرژانتینی توپ را از دست دادند.

عملکرد استقلال در نیمه اول هیچ شباهتی به تیمی نداشت که در پایان 90 دقیقه بازی را رها کند و شاگردان سهراب بختیاری زاده موقعیت های زیادی را از دست دادند. در نیمه دوم هر چند استقلالی ها موقعیت هایی داشتند اما این بازیکنان ذوب آهن بودند که به طرز ماهرانه ای از غفلت مدافعان استقلال استفاده کردند و توانستند 3 بار دروازه آبی ها را باز کنند.

گوستاوو بلانکو در بیشتر حملات استقلال در این بازی حضور داشت اما نتوانست از هیچ موقعیتی استفاده کند و عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.