افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

تماشای تلویزیون عمر شما را کوتاه می کند

  • کد خبر : 402063
تماشای تلویزیون عمر شما را کوتاه می کند

آفتاب نیوز: محققان دانشگاه کوئینزلند می گویند هر ساعتی که صرف تماشای تلویزیون می کنیم 22 دقیقه از زندگی ما می گیرد. تماشای تلویزیون همه ما می دانیم که تماشای بیش از حد تلویزیون باعث افزایش وزن می شود، اما آیا می دانستید که می تواند عمر شما را نیز کوتاه کند؟ محققان دانشگاه کوئینزلند […]

آفتاب نیوز:

محققان دانشگاه کوئینزلند می گویند هر ساعتی که صرف تماشای تلویزیون می کنیم 22 دقیقه از زندگی ما می گیرد.

تماشای تلویزیون

همه ما می دانیم که تماشای بیش از حد تلویزیون باعث افزایش وزن می شود، اما آیا می دانستید که می تواند عمر شما را نیز کوتاه کند؟ محققان دانشگاه کوئینزلند می گویند هر ساعتی که صرف تماشای تلویزیون می کنیم 22 دقیقه از زندگی ما می گیرد.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که تماشای تلویزیون خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را افزایش می دهد.

از یک بطری یا با نی بنوشید. مطمئناً آنچه می نوشیم روی ظاهر ما تأثیر می گذارد، اما جالب است بدانید که نوشیدن الکل چگونه روی ظاهر ما نیز تأثیر می گذارد. مکیدن نی یا نوشیدن از بطری به گونه ای که گویی سیگار می کشید می تواند باعث چروک شدن لب های شما و ایجاد چین و چروک شود. سعی کنید تا حد امکان از یک لیوان برای نوشیدن استفاده کنید.

اغراق یا افراط در ورزش.

سهم ورزش در جوانی و نشاط ما غیر قابل انکار است. عدم تحرک و ورزش نه تنها عمر ما را کوتاه می کند بلکه خطر ابتلا به چاقی و بیماری های قلبی را نیز افزایش می دهد. ورزش همچنین از مغز ما در برابر آلزایمر محافظت می کند و انرژی و شادابی ما را افزایش می دهد. وقتی ورزش می کنیم، جریان خون در پوست ما افزایش می یابد و به پوست ما طراوت و درخشندگی می بخشد. اما ورزش بیش از حد می تواند به مفاصل فشار وارد کند و فرد را در معرض خطر ابتلا به آرتریت قرار دهد.

سیستم های گرمایشی

بسیاری از ما مبالغ هنگفتی را برای محصولات ضد پیری خرج می کنیم، اما در واقع بدون اینکه متوجه باشیم روند پیری را تسریع می کنیم. سیستم های گرمایشی که در خانه یا محل کار استفاده می شود می تواند پوست ما را خشک کند و باعث پیری زودرس و چین و چروک شود. برای داشتن پوستی جوان و صاف، این موارد را به حداقل برسانید و در عوض سعی کنید با پوشیدن لباس های بیشتر بدن خود را گرم نگه دارید. قرار دادن یک لیوان آب در خانه نیز می تواند به ایجاد رطوبت بیشتر کمک کند.

متشکرم

مصرف بیش از حد شکر قطعا باعث افزایش وزن می شود، اما یک عیب دیگر نیز دارد و آن ایجاد چین و چروک روی پوست است. وقتی قند خون بالا باشد، به کلاژن پوست آسیب می رساند و باعث خشکی، سفت شدن و چروک شدن پوست می شود.

کار شما

اگرچه داشتن شغل برای بسیاری از ما ضروری است، اما می تواند یکی از بزرگترین دلایل پیری زودرس باشد. اول از همه، کار یکی از مهم ترین عوامل ایجاد استرس است. تحقیقات نشان می دهد که استرس خطر بیماری قلبی را افزایش می دهد و باعث پیری و فرسودگی سلول ها می شود. دوم، وقتی بیشتر وقت خود را در محل کار می گذرانید، زمانی برای ورزش، تغذیه مناسب یا خواب نخواهید داشت. برای به حداقل رساندن این ضررها سعی کنید زیاد در محل کار نمانید و عصرها و آخر هفته های خود را به تفریح ​​و آرامش اختصاص دهید.

صابون

شاید فکر کنید صابون بهترین دوست پوست شماست، اما واقعیت این است که صابون لایه های اسیدی محافظ پوست را از بین می برد و آن را خشک می کند. سعی کنید از صابون هایی با PH خنثی و بدون مواد شیمیایی استفاده کنید و از مصرف زیاد صابون خودداری کنید.

استفاده از هدفون و هندزفری

کاهش شنوایی یکی از نشانه های پیری است، اما برخی از ما به دلیل گوش دادن به موسیقی با صدای بلند و استفاده از هدفون دچار مشکلات شنوایی زودرس می شویم. محققان می گویند که استفاده از هدفون به مدت یک ساعت می تواند به طور موقت بر شنوایی ما تأثیر بگذارد و برخی از محققان می گویند که اگر صدا را تا انتها زیاد کنیم، ممکن است مشکلات شنوایی دائمی داشته باشیم.

بالش

استفاده از بالش کتان و خوابیدن با یک طرف صورت همیشه روی بالش به مرور زمان در پوست ما چین و چروک ایجاد می کند. بنابراین سعی کنید به پشت بخوابید و از روبالشی های ساتن یا ابریشمی استفاده کنید.

رژیم کم چرب

بسیاری از ما برای کاهش وزن به رژیم های کم چرب روی می آوریم. اما نباید فراموش کنیم که کمبود چربی های مفید مانند امگا 3 می تواند روند پیری را تسریع کند. اسیدهای چرب امگا 3 که در ماهی، گردو و دانه های کتان یافت می شوند، نه تنها به شادابی و شادابی پوست افراد کمک می کنند، بلکه می توانند سلامت قلب را بهبود بخشند و امید به زندگی را افزایش دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.