افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

صندوق قاتل تک محوری FAW J6P

  • کد خبر : 402060
صندوق قاتل تک محوری FAW J6P

به گزارش بازار، شرکت سیبا موتور از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 10 آبان ماه، طرح صندوق تک محور فاو J6 را از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت راه اندازی می کند و این طرح تا روز یکشنبه 29 آبان ماه ادامه خواهد داشت. تراکتور سیبا موتور تک محور این طرح مدل 1403 و […]

به گزارش بازار، شرکت سیبا موتور از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 10 آبان ماه، طرح صندوق تک محور فاو J6 را از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت راه اندازی می کند و این طرح تا روز یکشنبه 29 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

تراکتور سیبا موتور تک محور این طرح مدل 1403 و رنگ سفید در هفته دوم دی ماه سال جاری به خریداران تحویل داده می شود و همچنین جریمه دیرکرد 2.5 درصدی برای خریداران فاو J6 تکی در نظر گرفته می شود. تراکتور تک محور با قیمت 4 میلیون و 392 هزار تومان عرضه می شود که با احتساب هزینه ها و مالیات های اضافی خرید همزمان تراکتور بدنه J6P تک محوره FAW به 4 میلیارد و 860 میلیون و 591 هزار تومان افزایش می یابد. بیمه – موتور 460 سیبا در طرح فروش تراکتور تک محور FAW J6 امکان خرید همزمان بیمه بدنه در دو مدل ارائه پایه و پوشش کامل.

بیمه بدنه عادی پایه یک ساله که برای فاو J6 31 میلیون و 498 هزار تومان و با پوشش کامل 71 میلیون و 997 هزار تومان است، تعهداتی از قبیل تصادف، سرقت عمومی، آتش سوزی، صاعقه، انفجار و مشوق های رفع تعهد استهلاک خودرو. توسط شرکت بیمه به صورت رایگان تضمین می شود.

در نسخه با پوشش کامل تعهداتی از جمله حذف فرانشیز، نوسانات قیمت تا 50 درصد ارزش خودرو، شکستن شیشه، سرقت قطعات در محل تا سقف 50 میلیون تومان، پوشش بلایای طبیعی وجود دارد. ، مواد شیمیایی و اسیدها. مسئولیت مدنی و هزینه های سفر

مشخصات فنی تراکتور تک محور FAW J6P-460 کامیون FAW با موتور قدرتمند برند WUXI Diesel Engine Works و حجم موتور 11050 سی سی ساختاری قوی و قابل اعتماد را تضمین می کند.

این تراکتور دارای موتور 6 سیلندر خطی و تکنولوژی تزریق مستقیم به همراه توربوشارژر و اینترکولر قابلیت عملکردی بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. کشنده تک محور فاو 460 با حداکثر قدرت 460 اسب بخار در 1900 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 2200 نیوتن متر قدرت پایداری را در اختیار شما قرار می دهد و آماده انجام ماموریت های سنگین و پیچیده می باشد.

این تراکتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 و سیستم کاهش آلایندگی کاتالیست هوشمند (SCR) می باشد که علاوه بر افزایش صرفه اقتصادی، به حفظ محیط زیست نیز متعهد است.

در بخش سیستم سوخت رسانی، تراکتور تک محور Faw 460 توسط انژکتور کانال مشترک بوش آلمان عرضه می شود که از راندمان و راندمان بالاتر سوخت اطمینان حاصل می کند. متقاضیان می توانند برای خرید تراکتور فاو به نمایندگی های مجاز سیبا موتور در سراسر کشور مراجعه کنند.

در ضمن برای کسب اطلاعات و مشخصات فنی این محصول می توانید به سایت گروه بهمن مراجعه نمایید. www.bahman.ir رجوع شود

برای مشاهده فایل کامل اینجا کلیک کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.