افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

ربات انسان نمای چینی در کارخانه ها استفاده می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402007
ربات انسان نمای چینی در کارخانه ها استفاده می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از Interesting Engineering، شرکت رباتیک چینی Ubi Tech بیش از ۵۰۰ سفارش برای تولید ربات انسان نما به نام «Wacross 1» از سازندگان بزرگ دریافت کرده است. از آنجایی که شرکت‌های بیشتری از فناوری‌های اتوماسیون برای انجام عملیات خود استفاده می‌کنند، این توسعه کمبود نیروی کار در چین را […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از Interesting Engineering، شرکت رباتیک چینی Ubi Tech بیش از ۵۰۰ سفارش برای تولید ربات انسان نما به نام «Wacross 1» از سازندگان بزرگ دریافت کرده است.

از آنجایی که شرکت‌های بیشتری از فناوری‌های اتوماسیون برای انجام عملیات خود استفاده می‌کنند، این توسعه کمبود نیروی کار در چین را برطرف می‌کند.

ربات “Walker S1” هفته گذشته به طور رسمی معرفی شد و پیش از این در چندین کارخانه از جمله BYD (بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی جهان) استفاده شده است.

این ربات در کنار وسایل نقلیه لجستیکی بدون سرنشین و سیستم های تولید هوشمند کار می کند و یکی از اولین سیستم هایی در جهان است که این نوع عملیات را در چنین مقیاس وسیعی خودکار می کند.

یک ربات انسان نمای چینی در کارخانه ها استفاده می شود

در حال حاضر صنعت تولید چین با کمبود عمده نیروی کار مواجه است و بر اساس گزارشی که در سال 2017 منتشر شد، صنایع کلیدی مانند خودروسازی تا سال 2025 با کمبود 30 میلیون نیروی کار مواجه خواهند شد.

«تان مین» مدیر عامل برند یوبی تک در مصاحبه ای توضیح داد که در حال حاضر حدود 70 درصد از فعالیت ها در کارخانه های خودکار با بازوهای رباتیک و 30 درصد باقی مانده توسط کارگران انسانی انجام می شود.

هدف این شرکت چینی استفاده از روبات های انسان نما برای کاهش 10 درصدی وابستگی به نیروی انسانی است. به این ترتیب، کارگران انسانی می توانند بر روی فعالیت های سطح بالاتر مانند همکاری و مدیریت ابزار تمرکز کنند.

ربات «واکر اس 1» در ابعاد واقعی انسانی با قد 172 سانتی متر و وزن 76 کیلوگرم ساخته شده است. این ابزار برای انجام فعالیت های مختلف در محیط کارخانه از جمله انجام بررسی های کیفی، حمل بسته ها در اندازه های مختلف، سفت کردن پیچ ها با پیچ گوشتی برقی و مونتاژ و مرتب سازی قطعات طراحی شده است.

یکی از مزایای اصلی استفاده از ربات‌های انسان‌نما، کاهش بار فیزیکی و خطر آسیب برای کارگران انسانی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.