افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

دستگیری 3 مرد دیگر به جرم قتل خونین جوان شرور در غرب تهران / 18 ضربه مهلک به او زدند.

  • کد خبر : 401944
دستگیری 3 مرد دیگر به جرم قتل خونین جوان شرور در غرب تهران / 18 ضربه مهلک به او زدند.

به گزارش خبرنگار رکنا، گروهبان «علی ولی پور گدرزی» اظهار کرد: صبح روز جمعه 4 خرداد ماه سال جاری کارکنان حراست بیمارستان رسول اکرم (ص) با مرکز فوریت های پلیسی 110 در تماس تلفنی از مرگ مشکوک مرد جوانی خبر دادند. در تخت اورژانس وی افزود: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم […]

به گزارش خبرنگار رکنا، گروهبان «علی ولی پور گدرزی» اظهار کرد: صبح روز جمعه 4 خرداد ماه سال جاری کارکنان حراست بیمارستان رسول اکرم (ص) با مرکز فوریت های پلیسی 110 در تماس تلفنی از مرگ مشکوک مرد جوانی خبر دادند. در تخت اورژانس

وی افزود: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در سردخانه بیمارستان، جسد مردی 30 ساله را که 18 ضربه چاقو خورده بود، مشاهده کردند. قتل با رسیدن به محل، بررسی های اولیه نیز نشان می داد مقتول یکی از اراذل و اوباش سطح بالا تهران بوده و قربانی جنایتی در پارک «یاران»، بلوار آیت الله کاشانی تهران شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مدت زیادی نگذشت که تیم جنایی برای انجام تحقیقات میدانی پا به بوستان یاران گذاشتند و در این شعبه تحقیقات متوجه شدند مقتول به دلیل مشاجره لفظی با چند نفر درگیر شده است. و در جریان این مشاجره با ضربات چاقو مرگبار کشته شد، همچنین عاملان این جنایت قبل از رسیدن پلیس متواری شدند.

سردار ولی پور گودرزی بیان کرد: تیم پلیسی در نخستین اقدام با کشف جرم و روش های نوین علمی مخفیگاه چند نفر از عاملان جنایت را شناسایی و در کمترین زمان ممکن 4 متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در آخرین تحقیقات خود از متهمان دستگیر شده متوجه شدند مرد جوانی به نام نریمان در این درگیری حضور داشته و ضربات شدیدی به مقتول وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم جنایی پس از دریافت این مهم با اقدامات ویژه پلیسی متوجه شدند که متهم پس از ارتکاب جنایت به اسلامشهر متواری شده و در یک خانه باغی مخفی شده است که سرنخ کافی برای شناسایی مجرم در یک عملیات ضربتی بود. دستگیر شد باشد

سردار گودرزی ادامه داد: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم نزاع مرگبار در یاران بستان اعتراف کرد و مدعی شد ضربات مهلک چاقو را فقط به دست مقتول وارد کرده است.

وی افزود: پس از این اعترافات تکان دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأمور شدند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت سایر افراد حاضر در این درگیری را شناسایی و سپس اقدامات لازم را برای دستگیری آنها انجام دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: در شعبه بعدی تحقیقات تیم جنایی با بررسی های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه سه جنایتکار و قاتل فراری را که در این درگیری مرگبار حضور داشتند، شناسایی و کشف کردند که یکی از آنها تحت بازداشت به دلیل شر در گذشته تعقیب پلیس است.

این افسر ارشد پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به زودی در یک عملیات هماهنگ 3 شرور را دستگیر کردند و متهمان در بازجویی های اولیه صراحتا به شرکت در درگیری مرگبار در پارک یاران اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.