افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

نهنگ ها در این هفته مشغول جمع آوری این 3 ارز دیجیتال بوده اند!

  • کد خبر : 401934
نهنگ ها در این هفته مشغول جمع آوری این 3 ارز دیجیتال بوده اند!

طی هفته گذشته، ارزش بازار ارزهای دیجیتال تقریباً ۱۰٪ رشد کرد و حجم معاملات این بازار پرطرفدار نیز رشد چشمگیری داشته است. علاوه بر این سرمایه گذاران خردفعالیت نهنگ ها نیز افزایش یافته است. به گزارش اسمارتک نیوز، داده ها نشان می دهد که در این دوره نهنگ ها به برخی ارزهای دیجیتال بیش از […]

طی هفته گذشته، ارزش بازار ارزهای دیجیتال تقریباً ۱۰٪ رشد کرد و حجم معاملات این بازار پرطرفدار نیز رشد چشمگیری داشته است. علاوه بر این سرمایه گذاران خردفعالیت نهنگ ها نیز افزایش یافته است.

به گزارش اسمارتک نیوز، داده ها نشان می دهد که در این دوره نهنگ ها به برخی ارزهای دیجیتال بیش از سایرین توجه داشته اند. در ادامه به بررسی ارزهای دیجیتالی نهنگ ها در این هفته می پردازیم مشغول تجمع آنها بودند

بیت کوین (BTC)

قیمت بیت کوین در 7 روز گذشته ۹٪ افزایش یافته و در زمان نگارش با قیمت 68,323 دلار معامله می شود. همزمان با افزایش قیمت بیت کوین و نزدیک شدن به قله تاریخی، میزان انباشت بیت کوین توسط نهنگ ها نیز افزایش یافته است.

نهنگ هایی بین 10000 تا 1000000 بیت کوین در طول هفت روز گذشته داشته اند 20000 سکه دیگر (حدود 1.35 میلیارد دلار). این گروه از نهنگ ها در حال حاضر تقریبا 3.05 میلیون آنها بیت کوین دارند.

دارایی نهنگ بیت کوین - منبع: Santiment
بیت کوین (BTC) Whale Assets – منبع: Santiment

اگر این روند انباشت ادامه یابد، بیت کوین به راحتی می تواند مقاومت کند 68000 دلار برای تبدیل آن به سطح حمایت و حرکت به سمت اوج تاریخی خود (73750 دلار).

نه کوین (نه)

ارز دیجیتال دیگری که نهنگ ها در این هفته احتکار کرده اند NatCoin است (نه) است داده ها نشان می دهد که جریان خالص نهنگ های این توکن در 7 روز گذشته بیش از ۲,۰۰۰٪ افزایش یافته است

نهنگ ها تاجرانی هستند که بیش از 0.1٪ آنها دارایی از عرضه در گردش دارند و جریان خالص آنها مقدار خرید و فروش آنها است اندازه گیری انجام می دهد

هنگامی که جریان خالص افزایش دهد می یابد، نشان می دهد که نهنگ ها مشغول هستند تجمع توکن های بیشتری وجود داشته است. همچنین، برعکس، کاهش یابد جریان خالص نهنگ ها نشان می دهد که آنها مشغول هستند فروش دارایی آنها بوده است.

NatCoin Whale Net Stream - منبع: IntoTheBlockNatCoin Whale Net Stream - منبع: IntoTheBlock
نه کوین (NOT) Whale Net Stream – منبع: IntoTheBlock

دوج کوین (DOGE)

توکن دیگری که در این هفته توانست توجه نهنگ ها را به خود جلب کند دوج کوین بود. جریان خالص نهنگ های این memecoin محبوب در طول 7 روز بیش از ۲۲۰۰٪ افزایش یافته است در تاریخ 17 اکتبر (26 مهر) این تعداد بوده است 527 میلیون Dogecoin (71.46 میلیون دلار) به بالاترین جریان خالص از ابتدای ماه رسید.

DOGE COIN (DOGE) Whale Net Stream - منبع: IntoTheBlockجریان خالص Dogecoin Whales (DOGE) - منبع: IntoTheBlock
جریان خالص Dogecoin Whales (DOGE) – منبع: IntoTheBlock

قیمت Dogecoin در این 7 روز تقریبا ۳۱٪ افزایش یافته و در زمان نگارش 0.14 دلار ارزش بازار Dogecoin 21 میلیارد دلار است که آن را به برترین میم کوین در بازار تبدیل می کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-19 11:59:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.