افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

طراحی گوشی های سامسونگ تغییر کرده است / دوربین های مختلف در گلکسی A36

  • کد خبر : 401925
طراحی گوشی های سامسونگ تغییر کرده است / دوربین های مختلف در گلکسی A36

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه سامسونگ تا به امروز جزئیاتی در مورد گلکسی A36 5G به اشتراک گذاشته است، اما منبع موثقی به نام Giznext رندرهای این دستگاه را منتشر کرده است. در این رندرها به وضوح تغییر طراحی این گوشی را مشاهده می کنید. برخلاف دیگر گوشی‌های اخیر سامسونگ که حلقه‌های دوربین جداگانه‌ای دارند که […]

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه سامسونگ تا به امروز جزئیاتی در مورد گلکسی A36 5G به اشتراک گذاشته است، اما منبع موثقی به نام Giznext رندرهای این دستگاه را منتشر کرده است. در این رندرها به وضوح تغییر طراحی این گوشی را مشاهده می کنید. برخلاف دیگر گوشی‌های اخیر سامسونگ که حلقه‌های دوربین جداگانه‌ای دارند که در یک ستون چیده شده‌اند، گلکسی A36 5G دارای جزیره دوربین تبلت‌شکل با سه سنسور است.

به گزارش دیجیاتو، به نظر می رسد این چینش جدید دوربین ها تنها تغییر قابل توجه در طراحی این دستگاه باشد. گلکسی A36 5G مانند نسل قبلی خود دارای گوشه های کمی خمیده با برآمدگی در سمت راست برای دکمه های صدا و پاور است. همچنین دارای صفحه نمایش تخت با پانچ در مرکز بالا برای دوربین سلفی و یک پورت USB-C در پایین است.

سایر مشخصات احتمالی گوشی گلکسی A35 5G

با توجه به اینکه به نظر نمی رسد دکمه پاور دارای اسکنر اثر انگشت در رندرها باشد، این گوشی ممکن است مانند گلکسی A35 5G دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. این منبع افزود که گلکسی A36 5G می‌تواند کمی باریک‌تر و بلندتر از مدل نسل قبلی باشد و ابعاد آن تقریباً 162.6 x 77.9 x 7.4 میلی‌متر است.

این منبع مشخصات سخت افزاری دستگاه را فاش نکرد، اما انتظار می رود جزئیات بیشتری در هفته های منتهی به عرضه آن منتشر شود. در روزهای اخیر بنچمارک منتسب به این گوشی نیز منتشر شد.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.