افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

ترفندهای ساده برای تمیز کردن دیوارهای آشپزخانه / روشن کردن دیوار پشت گاز

  • کد خبر : 401891
ترفندهای ساده برای تمیز کردن دیوارهای آشپزخانه / روشن کردن دیوار پشت گاز

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- می توان گفت که هر کدبانویی بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذراند. از پخت و پز و شست و شو گرفته تا نظافت و چیدمان قسمت های مختلف این مکان مهم، اگر تمیز و مرتب باشد کارها بسیار بهتر و راحت تر انجام […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- می توان گفت که هر کدبانویی بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذراند. از پخت و پز و شست و شو گرفته تا نظافت و چیدمان قسمت های مختلف این مکان مهم، اگر تمیز و مرتب باشد کارها بسیار بهتر و راحت تر انجام می شود. کابینت ها را مرتب کنید، سینک را روشن کنید، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، یخچال، هود، مایکروفر و غیره را تمیز کنید.

یکی دیگر از کارهای مهم در آشپزخانه تمیز کردن دیوارها است. کاشی های آشپزخانه مستعد پوسته پوسته شدن و چرب شدن هستند و باید به طور مداوم تمیز شوند. در غیر این صورت، لکه های چربی سمج می شوند و به راحتی پاک نمی شوند. در این مقاله در مورد ترفندهای ساده برای تمیز کردن دیوارهای آشپزخانه به خصوص دیوار پشت گاز صحبت می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

دیوار آشپزخانه را تمیز کنید؛ خانم های سرکه ای را پیدا کنید!

سرکه یکی از بهترین مواد طبیعی و در دسترس است و استفاده از آن به سلامت انسان آسیبی نمی رساند. این ماده شگفت انگیز علاوه بر مصارف غذایی و خوراکی در تمیز کردن سطوح مختلف نیز بی نظیر است. اگر کاشی‌ها و دیوارهای آشپزخانه شما نیاز به تمیز کردن دارند، می‌توانید یک لیوان سرکه را با یک لیوان آب گرم مخلوط کرده و روی دیوارها اسپری کنید، سپس دیوارها و کاشی‌های آشپزخانه را با یک پارچه بدون پرز تمیز کنید. اگر چربی ها قدیمی و سفت هستند، باید چندین بار این کار را انجام دهید.

استفاده از سرکه برای تمیز کردن دیوارهای آشپزخانه نیز خوب است زیرا خاصیت سرکه باعث چرب شدن مجدد آنها می شود.

غربال-کاردان-6

دیوار آشپزخانه را تمیز کنید؛ نمک و لیمو نیز معجزه می کنند

یکی دیگر از مواد ساده و در دسترس برای تمیز کردن دیوارهای آشپزخانه نمک است که کریستال های آن خاصیت سایندگی دارند و ترکیب آن با لیمو می تواند لکه های چربی مخصوصا پشت اجاق گاز را به خوبی تمیز کند.

یک پارچه بدون پرز را به مقداری نمک آغشته کنید، آن را در آب لیمو فرو کنید و سپس آن را روی دیوارها بمالید. این کار را تا پاک شدن لکه های چربی ادامه دهید و در انتها با یک پارچه تمیز دیوارها را پاک کنید.

غربال-کاردان-5

کاشی1

دیوار آشپزخانه را تمیز کنید؛ جوش شیرین را امتحان کنید

جوش شیرین یکی دیگر از مواد مفید و در دسترس است که می تواند دیوارها و کاشی های آشپزخانه را تمیز و درخشان کند. یک فنجان جوش شیرین را با یک فنجان آب گرم مخلوط کنید تا خمیر خوبی به دست آید. این خمیر را با یک اسفنج یا برس نرم روی دیوارها و کاشی های آشپزخانه خود بمالید و بگذارید حدود 10 دقیقه بماند، سپس خمیر جوش شیرین را با یک پارچه تمیز و بدون پرز از روی دیوارها پاک کنید.

جالب است بدانید که خمیر جوش شیرین برای تمیز کردن دیوارهای گچی آشپزخانه مناسب است که برای از بین بردن چربی نیز مناسب است و می تواند آن ها را به خوبی تمیز کند.

غربال کردان-7



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.