افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

بازیکن اخراجی اولین جدایی پرسپولیس در نیم فصل است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 401880
بازیکن اخراجی اولین جدایی پرسپولیس در نیم فصل است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی در هفته سوم لیگ دسته اول به مصاف السد قطر عازم دوحه شد و کاروان این تیم غایب سعید صادقی و محمدحسین کنعانی زادگان و آستون آرونوف است. مجروح شد. حضور نداشتن صادقی در بازی دوستانه بزرگسالان مقابل امیده پهارپوشان باعث اعتراض او و امتناع از […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی در هفته سوم لیگ دسته اول به مصاف السد قطر عازم دوحه شد و کاروان این تیم غایب سعید صادقی و محمدحسین کنعانی زادگان و آستون آرونوف است. مجروح شد.

حضور نداشتن صادقی در بازی دوستانه بزرگسالان مقابل امیده پهارپوشان باعث اعتراض او و امتناع از نشستن روی نیمکت تیم و نشستن با لباس شخصی در میان جمعیت شد.

همین موضوع باعث شد تا او از لیست پرسپولیس برای بازی در السد قطر حذف شود تا در اختیار این باشگاه قرار گیرد.

گاریدو نه تنها رفتار صادقی را دست کم نگرفت، بلکه اعلام کرد که این بازیکن یکی از گزینه های قطعی خروج از لیست این تیم است و تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد. صادقی که در ابتدای فصل قصد جدایی از پرسپولیس را داشت، حالا باید نیم فصل جاری برنامه ریزی کند تا در صورت عدم رضایت سرمربی از بازگشت، تیم جدید خود را انتخاب کند.

سرمربی اسپانیایی نه تنها صادقی را در لیست اصلی قرار داده است، بلکه نسبت به رفتار دو بازیکن سرشناس دیگر تیمش نیز هشدار جدی داده است که اگر کوچکترین حاشیه ای به وجود بیاید به سرنوشت صادقی دچار خواهند شد.

این در حالی است که پرسپولیس 8 بازی دیگر تا پایان دور اول لیگ برتر باقی مانده و علاوه بر دیدار مقابل السد قطر، سه بازی دیگر نیز در لیگ برتر آسیا برگزار خواهد کرد.

گاریدو که در رختکن این تیم دستور خاصی را دنبال می کند، نگران خبر اخراج صادقی نیز هست و می خواهد هر چه زودتر جاسوس رختکن را پیدا کند تا با او برخورد قاطع کند.

گفتنی است دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر روز دوشنبه 9 مهرماه از ساعت 19:30 در چارچوب هفته سوم لیگ برتر برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.