افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

بختیاری زاده بعد از شکست سخت استقلال چه گفت؟

  • کد خبر : 401844
بختیاری زاده بعد از شکست سخت استقلال چه گفت؟

آفتاب نیوز: سهراب بختیاری زاده سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال پس از باخت 3 بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران گفت: به حریف تبریک می گویم. آنها توانستند بر این دیدار مسلط شوند و سه امتیاز مهم را کسب کنند. وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب […]

آفتاب نیوز:

سهراب بختیاری زاده سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال پس از باخت 3 بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران گفت: به حریف تبریک می گویم. آنها توانستند بر این دیدار مسلط شوند و سه امتیاز مهم را کسب کنند.

وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب بودیم و موقعیت های زیادی در دروازه حریف ایجاد کردیم. حق داشتیم با دست پر به رختکن برویم، نیمه دوم را بد شروع نکردیم و خود را به رقیب تحمیل کردیم اما در صحنه ای که تمرکز نداشتیم به گل رسیدیم.

سرمربی موقت استقلال خاطرنشان کرد: پس از به ثمر رساندن گل اول، نظم تیم ما از بین رفت و شرایط بدتر شد. با آمدن ماشاریپوف در شرایط خوبی قرار داشتیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم، اما گل دوم را دریافت کردیم و تماس خود را از دست دادیم.

بختیاری زاده تصریح کرد: ذوب آهن شایسته برد بود. در نیمه اول بیش از چهار موقعیت داشتیم اما در نیمه دوم شاگردان ذوب آهن شایسته پیروزی بودند.

وی در خصوص محرومیت سیدحسین حسینی از تمرینات استقلال گفت: نظم تیمی برای ما مهمتر از هر چیز دیگری است. یک تیم همیشه از نظر فنی به همه بازیکنان نیاز دارد، اما مهمترین چیز نظم و انضباط حرفه ای است که همه اعضای باشگاه باید داشته باشند.

سرمربی موقت استقلال تاکید کرد: مسائل خانوادگی نباید در رسانه های باشگاه مطرح شود. حسینی یکی از ارکان اصلی باشگاه است و می دانیم که او چقدر برای باشگاه زحمت کشیده است، اما یک تفکر و ذهنیت اشتباهی که در باشگاه استقلال به یک رفتار عادی تبدیل شده است این است که همه چیز در رسانه ها اتفاق می افتد. باید بین باشگاه، بازیکن و رسانه ارتباط برقرار شود، اما وقتی می گوییم خانواده هستیم به این معنا نیست که همه مسائل کوچک باشگاه رسانه ای شود. متاسفانه حسینی بعد از بازی نکاتی را با هواداران در میان گذاشت که باید با مدیریت باشگاه حل شود.

بختیاری زاده تصریح کرد: برای مدیریت باشگاه کار سختی بود که درباره بازیکنی که آمد و قرارداد نبست رسانه ها و بحث شد و گفته شد باشگاه به او پول داده است. باشگاه قاطعانه اعلام کرد که به او پول نداده است. بعد از این اتفاق به حسینی زنگ زدم و از او خواستم که حتی به عنوان کاپیتان تیم عذرخواهی نکند، اما بحث پرداخت پول باشگاه به دروازه بان بوسنیایی درست نبود و او در مصاحبه ای گفت که چنین چیزی وجود ندارد اما او قبول نکرد. حسینی اول گفت این کار را می کنم اما بعد قبول نکرد. مدیریت باشگاه هم به حسینی گفته تا مصاحبه ای انجام ندهی نمی توانی به اردوی تیم بیایی.

وی گفت: مربی نباید بهانه بیاورد، در بازی با حسینی بود اما استقلال شکست خورد اما یک بازی هم بود که می توانستیم باختیم و او ما را نجات داد. بحث ما جمعی است و باید یاد بگیریم که گروه مهمتر است.

سرمربی موقت استقلال در پایان تصریح کرد: ما نسبت به هواداران متعهد هستیم اما برای من عجیب بود که وقتی گل نزده ایم و خوب بازی می کنیم شعار و توهین به مدیریت و رئیس جمهور می شود. باشگاه.” هیئت مدیره باشگاه.” من سخنگوی این افراد نیستم، اما ما به هم وصل هستیم و یک خانواده هستیم، در این شرایط بازیکن می خواهد کار بزرگی انجام دهد و گل بزند، اما این واقعیت ها باعث می شود درصدی از اشتباهات او افزایش یافت جو نه فوتبالی بود و نه زیبا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.