افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

یک جوان افغان دختران را در پارک سرخهسار به زور و خشونت واداشت

  • کد خبر : 401802
یک جوان افغان دختران را در پارک سرخهسار به زور و خشونت واداشت

مرد جوان با همدست یک جوان افغان در پارک سرخهسار با چاقو و قمه از دختر و پسر زورگیری می کرد و گاهی با چاقو آنها را مجروح می کرد که در نهایت دستگیر شدند. تحقیقات پلیس برای دستگیری این دو متجاوز خشن از حدود 6 ماه پیش آغاز شد. ماجرا از این قرار بود […]

مرد جوان با همدست یک جوان افغان در پارک سرخهسار با چاقو و قمه از دختر و پسر زورگیری می کرد و گاهی با چاقو آنها را مجروح می کرد که در نهایت دستگیر شدند.

تحقیقات پلیس برای دستگیری این دو متجاوز خشن از حدود 6 ماه پیش آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که چند دختر و پسر برای تفریح ​​به پارک سرخهسار در شرق تهران رفته بودند که 2 جوان با چاقو و قمه در دست وارد پارک سرخهسار شدند و تهدید به حمله خشونت آمیز کردند. طلاها و جواهراتی را که با خود داشتند برداشتند و حتی گوشواره ها را از گوششان بیرون آوردند و متواری شدند و تعدادی از آنها را مجروح کردند.

پس از این حادثه تحقیقات پلیسی برای شناسایی متجاوزان آغاز شد. بعداً افراد دیگری نیز در این پرونده به شاکیان پیوستند. آنها با اعلام هویت این دو زورگیر زمانی که برای تفریح ​​به پارک سرخهسار رفته بودند مدعی شدند که قربانی زورگیری شده اند.

آخرین طعمه قلدرها پسر و دختری بودند که در مکانی خلوت در پارک توسط دو قلدر با قمه غافلگیر شدند. آنها به زور وسایل با ارزش دختر و پسر از جمله جواهرات دختر را به سرقت بردند و در حال فرار بودند که عده ای از شهروندان متوجه این ماجرا شدند و با فریاد و فریاد و درخواست کمک قصد دستگیری سارقان را داشتند. در این درگیری مردم موفق به دستگیری یکی از اراذل و اوباش شدند اما نفر دوم که تبعه افغانستان بود موفق به فرار شد.

متهم در اعترافات خود گفت: من و همدستم بیکار بودیم و اعتیاد داشتیم. یک روز به طور اتفاقی در پارک با هم آشنا شدیم و تصمیم گرفتیم دست به سرقت بزنیم. دو نفری به مکان های خلوت پارک می رفتیم و بچه ها را زور می زدیم و با این ترفند بیش از 10 مورد سرقت انجام داده ایم.

در ادامه تحقیقات از این متهم، ماموران دریافتند متجاوز افغان در حالی که در درگیری خیابانی مجروح شده بود بازداشت شده است. به این ترتیب وی نیز مورد بازجویی قرار گرفت و به زورگیری خشن در پارک سرخهسار اعتراف کرد.

در حال حاضر دو متهم در بازداشت هستند و تحقیقات برای کشف جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.