افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

مذاکره وزیر علوم با دانشگاه آزاد برای تعدیل شهریه رشته های علوم پزشکی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401792
مذاکره وزیر علوم با دانشگاه آزاد برای تعدیل شهریه رشته های علوم پزشکی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سیمای صراف در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش شهریه دوره دکتری حرفه ای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در حال مذاکره با دانشگاه آزاد هستم تا علت این افزایش مشخص شود. وی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر قانونی امکان افزایش شهریه تا این میزان […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سیمای صراف در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش شهریه دوره دکتری حرفه ای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در حال مذاکره با دانشگاه آزاد هستم تا علت این افزایش مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر قانونی امکان افزایش شهریه تا این میزان وجود دارد، افزود: در موسسات غیردولتی این تصمیمات در اختیار شماست. این در حالی است که وزارت علوم فقط بر دانشگاه های غیرانتفاعی نظارت کلی دارد و ما مقیاسی داریم که براساس آن سعی می کنیم شهریه جدید دانشجویی را تعدیل کنیم.

وی در خصوص اینکه چه زمانی نتیجه اعلام می شود، گفت: صبر کنید تا دانشگاه آزاد به ما پاسخ دهد، حتما پیگیری می کنیم.

به گزارش مهر، اخیرا در پی افزایش شهریه رشته های پزشکی، برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به این افزایش اعتراض کرده و طی نامه ای خطاب به مسئولان این دانشگاه اعلام کردند: رشد ۲۲ درصدی بسیار بیشتر از این افزایش است. منطقی میزان ثبت نام افزایش می یابد و حتی در کوتاه مدت امکان پذیر است. روند جذب دانشجو به دانشگاه کند و یا مختل خواهد شد و جایگاه علمی دانشگاه و ترکیب فرهنگی آن به دلیل تغییر ترکیب جمعیتی دانشگاه با خطرات جدی مواجه خواهد شد. دانشگاه از طریق حداکثر درآمد طبقه ثروتمند حتی با رتبه های علمی پایین تر.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد همچنین به اعتراض دانشجویان پزشکی به افزایش شهریه ها پاسخ داد و گفت: هزینه های دانشگاه از جمله حقوق کارمندان افزایش یافته و باید با شهریه جبران شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.