افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

286 نفر در تصادفات در مازندران جان باختند

  • کد خبر : 401766
286 نفر در تصادفات در مازندران جان باختند

آفتاب نیوز: علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص فوتی های ناشی از حوادث رانندگی گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 286 نفر در استان جان خود را در تصادفات رانندگی از دست دادند درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل. وی افزود: بر اساس آمار 234 […]

آفتاب نیوز:

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص فوتی های ناشی از حوادث رانندگی گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 286 نفر در استان جان خود را در تصادفات رانندگی از دست دادند درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل.

وی افزود: بر اساس آمار 234 نفر از جانباختگان تصادفات در 6 ماهه نخست امسال مرد و مابقی زن بوده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: شهرهای دارای بیشترین تصادفات رانندگی آمل با 39، ساری و بابل هر کدام با 38 تصادف و شهرهایی که کمترین تصادفات رانندگی را داشته اند گلوگاه و عباس آباد هر کدام با 2 تصادف هستند.

عباسی تصریح کرد: از 286 مورد فوتی تصادفات در 6 ماهه، 219 نفر در تصادفات جاده های برون شهری و روستایی (با کاهش 8 درصدی) و 67 نفر نیز در مرکز شهر (با کاهش 8 درصدی) تصادفات گزارش شده اند. 32 درصد). ).

وی یادآور شد: 7 هزار و 166 نفر طی 6 ماه امسال به دلیل جراحات ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را یکی از مهمترین شاخص های توسعه و نشانه فرهنگ والای ملی دانست و خاطرنشان کرد: برای کاهش قربانیان ناشی از حوادث رانندگی باید رعایت شود. استانداردهای راهنمایی

عباسی گفت: دستگاه های اجرایی استان می توانند با استفاده از آمارهای پزشکی قانونی با برنامه ریزی پیشگیرانه و ارتقای سطح آگاهی مردم در فرهنگ سازی برای کاهش مرگ و میر و جرح در تصادفات جاده ای موثر باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.