افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

تحلیل فنی قیمت بیت کوین و اتریوم؛ 18 مهر 1403

  • کد خبر : 401755
تحلیل فنی قیمت بیت کوین و اتریوم؛ 18 مهر 1403

خریداران دیروز قیمت بیت کوین را به بالای مقاومت کوتاه مدت 68500 دلار رساندند که نشان دهنده از سرگیری حرکت صعودی است. به گزارش اسمارتک نیوز، این رالی طی روزهای گذشته با خریدهای قوی همراه بوده و احتمال ادامه روند صعودی بالاست. اسمارتک نیوز، در صبح با تحلیل تکنیکال جامع از بیت کوین و مهم […]

خریداران دیروز قیمت بیت کوین را به بالای مقاومت کوتاه مدت 68500 دلار رساندند که نشان دهنده از سرگیری حرکت صعودی است.

به گزارش اسمارتک نیوز، این رالی طی روزهای گذشته با خریدهای قوی همراه بوده و احتمال ادامه روند صعودی بالاست.

اسمارتک نیوز، در صبح با تحلیل تکنیکال جامع از بیت کوین و مهم ترین و داغ ترین آلت کوین های بازار، مهمان شماست! در این تحلیل ها روند قیمت، اخبار و رویدادهای مهم و پیش بینی کارشناسان مورد بحث قرار می گیرد و می توانید علاوه بر وب سایت، با سرعت و سهولت بیشتری به تحلیل های روزانه کشور بلاک چین دسترسی داشته باشید. روی هشتگ های انتهای مقاله کلیک کنیدتحلیل ها و اخبار صفحه مربوط به ارز دیجیتال مورد نظر خود را یا با عضویت دنبال کنید گروه تلگرام اسمارتک نیوزهیچ تحلیل یا خبر مهمی را از دست ندهید.

سرمایه گذاری در بیت کوین

طبق داده‌های Farside Investors، صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین ایالات متحده در پنج روز معاملاتی گذشته ۲.۱ میلیارد دلار ورودی داشته‌اند که مجموع خالص ورودی‌ها را به بیش از ۲۰ میلیارد دلار رسانده است. به گفته اریک بالکوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ ETF، این میزان سرمایه ورودی قابل توجه است.

نقشه حرارتی عملکرد بازار ارز دیجیتال - منبع: Coin 360
نقشه حرارتی عملکرد بازار ارز دیجیتال – منبع: Coin 360

با این حال، تحلیلگران در مورد عملکرد کوتاه مدت قیمت بیت کوین موافق نیستند. برخی معتقدند که افزایش بهره باز (OI) قراردادهای آتی بیت کوین باعث نگرانی است، زیرا ممکن است منجر به اصلاح شدید قیمت شود. از سوی دیگر، CoinGlass اعلام کرده است که افزایش بهره باز “نشانی از حرکت قابل توجه قیمت در آینده نزدیک است”.

با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود، معامله گران ممکن است محتاط تر عمل کنند. بیت کوین چندین ماه است که در یک روند جانبی قرار داشته است و بنابراین، خرس‌ها احتمالاً با نزدیک شدن قیمت به مقاومت در محدوده، فروش خود را تشدید خواهند کرد.

اگر قیمت در نیمه بالایی محدوده باشد 54000 دلار تا 73777 دلار با این حال، احساسات بازار ممکن است بهبود یابد، که می تواند به نفع آلت کوین ها باشد.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت بیت کوین (BTC).

پس از یک اصلاح جزئی در 17A (26 اکتبر)، گاوهای بیت کوین بار دیگر با بالا بردن قیمت به بالای 68500 دلار در 18 اکتبر (27 اکتبر) تسلط خود را ثابت کردند.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه بیت کوین - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه بیت کوین – منبع: TradingView

احتمالاً قیمت بیت کوین به 70000 دلار و سپس 72000 دلار انتظار می رود فروشندگان به شدت از این محدوده دفاع کنند، اما اگر گاوها موفق شوند، قیمت می تواند به بالاترین حد خود برسد. 73777 دلار رسیدن این سطح دوباره به عنوان یک مانع بزرگ عمل خواهد کرد.

هر گونه اصلاح قیمت احتمالاً در متحرک نمایی 20 روزه (64268 دلار، موج آبی) پشتیبانی می شود. فروشندگان باید قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند تا حرکت صعودی را تضعیف کنند. روند کوتاه مدت با شکستن سطح 60000 دلار به سمت پایین تغییر خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت اتر (ETH).

اتر در پنج روز گذشته نزدیک به خط مقاومت مثلث معامله شده است که نشان می دهد گاوها همچنان فشار خود را حفظ می کنند.

نمودار قیمت روزانه اتریوم - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه اتریوم - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه اتریوم – منبع: TradingView

اگر خریداران قیمت را به بالای مثلث برسانند، قیمت اتر می تواند به 2850 دلار برسد. این سطح احتمالاً به عنوان مقاومت عمل می کند، اما در جهت نزولی، اگر قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2523 دلار، موج آبی) بازگردد، نشان دهنده یک روند معکوس خواهد بود. پس از آن قیمت اتریوم ممکن است سعی کند به عقب بیفتد 3400 دلار انجام دادن

این دیدگاه صعودی کوتاه مدت در صورتی که قیمت شکسته شود و به زیر میانگین متحرک سقوط کند، باطل خواهد شد. چنین حرکتی نشان می دهد که اتر ممکن است چند روز دیگر در مثلث باقی بماند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-19 09:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.