افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

نسبت حقوق بازنشستگان وارد مرحله اجرا شده است

  • کد خبر : 401645
نسبت حقوق بازنشستگان وارد مرحله اجرا شده است

به گزارش بازار به نقل از مرکز روابط عمومی، امور بین الملل و مدیریت دانش سازمان برنامه و بودجه کشور، در اطلاعیه این سازمان آمده است: با توجه به اهمیت فراوان معیشت بازنشستگان عزیز و اولویت اجرای قانون. با توجه به تناسب حقوق بازنشستگان با دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور، اجرای این قانون […]

به گزارش بازار به نقل از مرکز روابط عمومی، امور بین الملل و مدیریت دانش سازمان برنامه و بودجه کشور، در اطلاعیه این سازمان آمده است: با توجه به اهمیت فراوان معیشت بازنشستگان عزیز و اولویت اجرای قانون. با توجه به تناسب حقوق بازنشستگان با دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور، اجرای این قانون به زودی با صدور دستور و پرداخت مطالبات مستمری بگیران تسریع خواهد شد.

در ادامه اطلاعیه روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور آمده است: برای اجرای قانون فوق الذکر ابتدا با ایجاد ضوابط و رویه های لازم و تامین منابع مالی لازم برای اجرای قانون. امسال 40 درصد تناسب حقوق بازنشستگان با کارگران اعمال می شود ثانیاً با پیش بینی منابع مالی لازم در پروژه بودجه 1404 برای اجرای فاز دوم تناسب به میزان 30 درصد، بخشی دیگر از مراحل قانونی تکمیل شد ثالثاً با صدور احکام جدید از سوی صندوق های بازنشستگی، به زودی پرداخت مطالبات آغاز می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اگرچه مسیر اجرای قانون تناسب حقوق بازنشستگان راه آسانی نبوده و با عوارض قانونی و فنی مواجه بوده است، اما دولت چهاردهم تمام تلاش خود را در تعامل با سایرین به کار گرفت. این نیروها در کشور سرعت قابل توجهی در اجرای قانون ایجاد کرده و پاسخ مناسبی به انتظارات بازنشستگان بدهند.»

مرکز روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه از آغاز صدور هرچه سریعتر ضوابط قانونی جدید برای مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی خبر داد و گفت: انتظار می رود با توجه به تامین منابع لازم و طراحی عملیات مورد نیاز شرایط سازوکارها، به زودی و پس از صدور تصمیمات جدید در دستگاه های اجرایی، پرداخت مستمری بازنشستگان باید براساس تصمیمات جدید انجام شود.

روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان این اطلاعیه از صبوری و رفاقت بازنشستگان عزیز در اجرای قانون تناسب حقوق بازنشستگان تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.