افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

خودکشی مستاجر تهرانی پس از دعوا با صاحبخانه/ او در اجاره خانه بود

  • کد خبر : 401621
خودکشی مستاجر تهرانی پس از دعوا با صاحبخانه/ او در اجاره خانه بود

به گزارش رکنا، ساعت 14 روز پنجشنبه 26 مهر کشف شد. جسد مرد میانسالی در حیاط منزلش در یکی از خیابان های محله مولوی به مرکز فوریت های پلیسی 110 معرفی شد. در پی این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی موسی رضازاده بازپرس ویژه قتل سرپرست دادسرای امور […]

به گزارش رکنا، ساعت 14 روز پنجشنبه 26 مهر کشف شد. جسد مرد میانسالی در حیاط منزلش در یکی از خیابان های محله مولوی به مرکز فوریت های پلیسی 110 معرفی شد. در پی این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی موسی رضازاده بازپرس ویژه قتل سرپرست دادسرای امور جنایی یازدهم به محل حادثه رفت و تحقیقات میدانی را آغاز کرد.

تیم جنایی به محض ورود به صحن باستانی جسد مردی میانسال را مشاهده کردند. بررسی های اولیه نیز نشان می داد دقایقی قبل از این حادثه وی که مستأجر این خانه بوده با صاحبخانه اش درگیر شده است. سپس ماموران نزدیک شدند که ماجرا را برای او تعریف کردند و به او گفتند: مستأجرم به دلیل بیکار بودن از اجاره خانه اش عقب مانده است و دقایقی پیش بابت این موضوع به او اعتراض کردم و او عصبانی شد و یکی نقطه چپ . یک چاقو برای مبارزه

چاقو را از او گرفتم و بعد از اینکه آرام شد برای انجام کارهای شخصی از خانه خارج شدم اما وقتی برگشتم با جسد خون آلودش در حیاط خانه پیدا کردم.

بنابراین موضوع را به اورژانس و پلیس اطلاع دادم اما مرد میانسال در گذشته سابقه اقدام به خودکشی داشت.

تیم تحقیق در جریان بررسی ها متوجه 3 دوربین مداربسته نصب شده در حیاط شدند و به دستور بازپرس جنایی فیلم آن ها را بررسی کردند و مشخص شد که مستاجر پس از خروج صاحبخانه از محل درگیری به پشت بام رفت پنهان کرد. خودش تو حیاط خانه متروکه است.

به این ترتیب رسیدگی به این پرونده با رفع موضوع جرم ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.