افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

واکنش کرملین به شهادت یحیی سنوار

  • کد خبر : 401583
واکنش کرملین به شهادت یحیی سنوار

آفتاب نیوز: دیمیتری پسکوف روز جمعه در پاسخ به این سوال که کرملین به اقدامات اسرائیل چه واکنشی نشان می دهد، گفت: مهمترین چیز برای ما عواقبی است که شاهد آن هستیم. وی تصریح کرد: فاجعه انسانی و پیامدهای آن برای غیرنظامیان در نوار غزه و لبنان بیشترین نگرانی را در خاورمیانه برای مسکو ایجاد […]

آفتاب نیوز:

دیمیتری پسکوف روز جمعه در پاسخ به این سوال که کرملین به اقدامات اسرائیل چه واکنشی نشان می دهد، گفت: مهمترین چیز برای ما عواقبی است که شاهد آن هستیم.

وی تصریح کرد: فاجعه انسانی و پیامدهای آن برای غیرنظامیان در نوار غزه و لبنان بیشترین نگرانی را در خاورمیانه برای مسکو ایجاد کرده است.

معاون دفتر سیاسی جنبش حماس بعدازظهر جمعه اعلام کرد که یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی این جنبش مقاومت فلسطین در حمله تروریستی روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

لیل الهی تاکید کرد: یحیی سنور پس از خروج از زندان تا طوفان بزرگ (عملیات طوفان الاقصی) به فداکاری های خود ادامه داد.

و افزود: السنوار ادامه کاروان شهدای بزرگی چون احمد یاسین بنیانگذار جنبش حماس است. خون شهدا راه ما را روشن می کند و دلیلی برای مقاومت و پایداری خواهد بود.

الهیه خاطرنشان کرد: جنبش حماس تا استقرار دولت فلسطین در سراسر خاک این کشور و تعیین قدس اشغالی به عنوان پایتخت به راه خود ادامه خواهد داد. شهادت یحیی سنوار و رهبران پیش از او به جنبش ما قدرت و صلابت بیشتری می بخشد.

وی تاکید کرد: سنور هرگز به جبهه های نبرد پشت نکرد و در حالی که در خط مقدم صفوف نبرد حضور داشت و در مواضع مختلف رزمی حضور داشت به شهادت رسید.

معاون دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین گفت: اسرای رژیم صهیونیستی تنها پس از توقف کامل تجاوزات به نوار غزه و خروج کامل از آن و آزادی اسرای فلسطینی از زندان ها به خانه های خود باز خواهند گشت. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.