افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

پیام پزشکان پس از شهادت رهبر حماس

  • کد خبر : 401570
پیام پزشکان پس از شهادت رهبر حماس

کد خبر: 124566 28 رجوع کنید به 1403 01: 00 سیاست رئیس جمهور با صدور پیامی شهادت سردار شجاع جهادگر شهید یحیی سنور را به مقام معظم رهبری، مردم مظلوم و مقتدر غزه و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت. مسعود بیشچیان در پیامی به مناسبت شهادت آقای یحیی سنور اظهار داشت: جهاد […]

رئیس جمهور با صدور پیامی شهادت سردار شجاع جهادگر شهید یحیی سنور را به مقام معظم رهبری، مردم مظلوم و مقتدر غزه و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.



مسعود بیشچیان در پیامی به مناسبت شهادت آقای یحیی سنور اظهار داشت: جهاد با تجاوز و اعطای آزادی به صاحبان واقعی سرزمین های اشغالی حرکتی بزرگ و هدفی متعالی است که با کشتار و از بین بردن آن متوقف نخواهد شد. به قهرمانان این عرصه

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر قتل و شهادت مبارز نستوه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس جناب آقای یحیی سنور، هرچند دردناک و در عین حال دردناک برای همه آزادی خواهان جهان به ویژه برای مردم قهرمان فلسطین است. زمان، نشانه بارز جنایات غیرقابل توقف رژیم غاصب صهیونیستی و قاتل کودکان است.

شهید سنور در طول عمر ارزشمند خود سالها در اسارت رژیم ظالم صهیونیستی بود و سپس تا آخرین لحظه عمر پرافتخار خود قهرمانانه جنگید و تسلیم نشد.

جهاد در برابر تجاوز و هدیه دادن آزادی به صاحبان واقعی سرزمین های اشغالی حرکتی بزرگ و هدفی متعالی است که با ترور و حذف قهرمانان این سناریو متوقف نخواهد شد.

همانطور که شهید عزیز اسماعیل هنیه گفت: «از قاب سید، قام سید» دشمن باید بداند که با شهادت سرداران، قهرمانان و فرماندهان، هیچ وقفه ای در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغالگری ایجاد نمی شود. .

شهادت این فرمانده شجاع جهادگر شهید یحیی سنور را به مقام معظم رهبری، مردم مظلوم و مقتدر غزه و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

مسعود بزیکیان

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.