افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

به پرسپولیس تنها شاگرد ایرانی سرمربی استقلال!

  • کد خبر : 401534
به پرسپولیس تنها شاگرد ایرانی سرمربی استقلال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیتسو موسیمانه، سرمربی سرشناس آفریقایی سرانجام پس از هفته ها بحث و بررسی و گمانه زنی به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد. این تصمیم پس از بیش از دو هفته مذاکره و مطرح شدن چند نام سرمربی به واقعیت پیوست و جواد نکونام جایگزین موسیمن شد. موسیمن که پیش از […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیتسو موسیمانه، سرمربی سرشناس آفریقایی سرانجام پس از هفته ها بحث و بررسی و گمانه زنی به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد. این تصمیم پس از بیش از دو هفته مذاکره و مطرح شدن چند نام سرمربی به واقعیت پیوست و جواد نکونام جایگزین موسیمن شد. موسیمن که پیش از این با الاهلی مصر به موفقیت های چشمگیری دست یافته بود، اکنون هدایت استقلال را بر عهده دارد و هواداران امیدوارند او بتواند این تیم را به موفقیت های بیشتری برساند.

به گزارش “ورزش سه”، موسیمن فصل گذشته هدایت تیم الوحده امارات را برعهده داشت که احمد نوراللهی بازیکن ایرانی و سابق پرسپولیس یکی از مهره های اصلی تیمش بود. نوراللهی به عنوان یکی از بازیکنان ثابت تیم تحت هدایت موسیمانه شناخته شد و در ده بازی که موسیمان روی نیمکت نشست تنها در یک بازی استراحت داشت و در 9 بازی دیگر به میدان رفت که ثابت ماند. در 8 بازی و یک بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

احمد نوراللهی که سابقه گلزنی در دربی تهران را نیز در کارنامه دارد، در این فصل 6 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد. اما از این تعداد تنها یک حضور در زمان حضور موسیمان در الوحده ثبت شد. نوراللهی که همچنان به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم موسیمان بازی می کرد در این مدت توانست آمار بهتری نسبت به موسیمان به ثبت برساند.

نکته جالب توجه این است که احمد نوراللهی به عنوان تنها بازیکن ایرانی که زیر نظر مسیمانه بازی کرده است، تجربه همکاری با این سرمربی موفق را دارد. این همکاری می تواند پلی برای ارتباط بهتر مسیمانه با بازیکنان ایرانی استقلال باشد و تجربیات مشترک نوراللهی و مسیمانه می تواند به درک بهتر فلسفه تاکتیکی آنها در استقلال کمک کند.

بیشتر بخوانید:

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.