افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

من می دانم اسرائیل چگونه و چه زمانی به ایران پاسخ خواهد داد

  • کد خبر : 401463
من می دانم اسرائیل چگونه و چه زمانی به ایران پاسخ خواهد داد

ما احتمالاً می توانیم با اسرائیل و ایران به گونه ای برخورد کنیم که درگیری را برای مدتی پایان دهیم. آفتاب نیوز: روز جمعه به وقت محلی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار با رهبران آلمان، فرانسه و انگلیس در برلین و یک روز پس از شهادت یحیی سنوار رهبر حماس توسط رژیم […]

ما احتمالاً می توانیم با اسرائیل و ایران به گونه ای برخورد کنیم که درگیری را برای مدتی پایان دهیم.

آفتاب نیوز:

روز جمعه به وقت محلی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار با رهبران آلمان، فرانسه و انگلیس در برلین و یک روز پس از شهادت یحیی سنوار رهبر حماس توسط رژیم اسرائیل به خبرنگاران گفت: ما معتقدیم راهی برای صلح وجود دارد. در خاورمیانه وجود دارد. مسیر سختی خواهد بود، اما همه ما موقعیت یکسانی داریم.»

رئیس جمهور آمریکا گفت: فکر می کنم من و همکارانم موافقیم که فرصتی وجود دارد که احتمالاً بتوانیم با اسرائیل و ایران به گونه ای برخورد کنیم که برای مدتی به مناقشه پایان دهد. این به درگیری پایان می دهد.»

بایدن افزود: ما معتقدیم که می‌توان برای آتش‌بس در لبنان تلاش کرد. اما این آتش بس در غزه دشوارتر خواهد بود.”

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره پاسخ موشکی ایران به اقدامات و تجاوزات رژیم اسرائیل و ادعای پاسخ احتمالی آن، گفت که می داند اسرائیل چگونه و چه زمانی به ایران پاسخ خواهد داد.

بایدن در پاسخ به این سوال که آیا می داند اسرائیل چگونه و چه زمانی به پاسخ موشکی ایران در اول اکتبر پاسخ خواهد داد، گفت: بله.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال توضیحات بیشتری ارائه نکرد.

سی ان ان گزارش داد: به گفته یک مقام آمریکایی، پس از دیدار با مقامات ارشد آلمان و رهبران انگلیس و فرانسه، انتظار می رود بایدن به همراه تیم امنیت ملی خود سوار بر ایر فورس وان شود تا درباره آخرین تحولات خاورمیانه گفتگو کند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی بایدن را در راه واشنگتن همراهی کنند.

این مقام آمریکایی گفت که انتظار می رود بلینکن اوایل هفته آینده به خاورمیانه سفر کند. مقامات گفته اند که دولت بایدن آزادی گروگان های باقی مانده در بازداشت حماس را در اولویت قرار داده است.

بایدن پس از شهادت یحیی سنوار به تیم خود دستور داده است که در تماس نزدیک با همتایان اسرائیلی خود باقی بمانند و انتظار می رود در روزهای آینده با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تماس بگیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.