افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

انتقام قاتلی که با مشت به همسرش زد!

  • کد خبر : 401394
انتقام قاتلی که با مشت به همسرش زد!

به گزارش رکنا، متهمی که بعدا قتل او دخترش را به خانواده اش سپرد و خود را به ماموران معرفی کرد و جزئیات قتل وحشیانه او را توضیح داد. یک سال پیش مردی به پلیس مراجعه کرد و گفت که همسرش را با مشت به قتل رسانده و جسد او در خانه آنهاست. پلیس به […]

به گزارش رکنا، متهمی که بعدا قتل او دخترش را به خانواده اش سپرد و خود را به ماموران معرفی کرد و جزئیات قتل وحشیانه او را توضیح داد.

یک سال پیش مردی به پلیس مراجعه کرد و گفت که همسرش را با مشت به قتل رسانده و جسد او در خانه آنهاست. پلیس به سرعت در محل حاضر شد و با مشاهده جسد متهم را دستگیر کرد. او اتهام قتل را پذیرفت و گفت که این کار را از روی عصبانیت انجام داده است.

سپس با درخواست قصاص اولیای دم، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه پس از قرائت اتهام متهم، اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: سال ها پیش ازدواج کردم و یک دختر دارم. ازدواج اولم ازدواج موفقی نبود و از همسرم جدا شدم و به تنهایی دخترم را بزرگ می کردم تا اینکه با منیژه آشنا شدم و با او ازدواج کردم. منیژه زنی بسیار بداخلاق بود. هر بار که با هم دعوا می کردیم، حرف های خیلی بدی به من می زد. برای اتمام حجت از خانه خارج می شد و بعد از چند ساعت به خانه برمی گشت.

متهم درباره روز حادثه گفت: روز حادثه دوباره با منیژه صحبت کردیم. عصبانی بود و خیلی بد گفت. نتونستم خودمو کنترل کنم و با مشتم یکی دو ضربه بهش زدم و ناگهان متوجه شدم که دیگه نفس نمیکشه. همزمان دخترم را سوار ماشین کردم و به شهر بردم. به خانواده ام دادم. سپس به پاکدشت برگشتم و به پلیس گزارش دادم.

متهم گفت: همیشه سعی می کردم عصبانیت خود را کنترل کنم اما این بار نتوانستم. من از پدر و مادرم عذرخواهی می کنم و از آنها طلب بخشش می کنم.

در پایان جلسه دادگاه با توجه به اینکه برای متهم درخواست قصاص شده بود، قضات وارد دادگاه شدند و وی را به قتل عمد مجرم شناختند و حکم قصاص صادر کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.