افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

جوانان قهرمان غزه و کرانه باختری پرچم جهاد سینوار را به اهتزاز در می آورند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401234
جوانان قهرمان غزه و کرانه باختری پرچم جهاد سینوار را به اهتزاز در می آورند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترحجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پس از شهادت یحیی ابراهیم. زیبا کردن پیام تسلیت فرستاد. متن پیام به شرح زیر است: به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است شهادت محترم آمیز و حسادت تحریک کننده مجاهدینآزاده قهرمان و فرمانده میدان رهبر جهادی و حماسه […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترحجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پس از شهادت یحیی ابراهیم. زیبا کردن پیام تسلیت فرستاد.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

شهادت محترم آمیز و حسادت تحریک کننده مجاهدینآزاده قهرمان و فرمانده میدان رهبر جهادی و حماسه آفرین جنبش غرور آفرین حماس، برگ زرینی در جهاد ضد استکباری رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه جغرافیایی مقاومت به ویژه ملت تاریخی فلسطین در غرب آسیاست.

مرگی سرخ و قهرمانانه، چنان باشکوه و استوار، با بدنی گلگون و زخمی، تا آخرین نفس، به راستی چنین است. حسادت و توبه کن

صهیونیست های درمانده به حماقت ذاتی و یأس و عجز خود در برابر طوفان بی امان یک ساله شبکه مقاومت دست به حماقت ترین اقدامات زدند و با شهادت این مجاهد بزرگ و نشریه. تصاویر او که نماد جاودانه و ماندگار یک قهرمان بزرگ بود، اسلام و عربی را برای همیشه در چشم جهانیان به ویژه نسل های جوان قرار داد.

گرچه یحیی شهید در آسمان درخشان مقاومت اسلامی همچون ستاره ای درخشان طلوع کرد، اما بی تردید نور پیام و تلالو جهاد آنها این کره خونین را با طلوع ستارگان درخشانتر و چشمان آمریکا و سگ روشنتر خواهد کرد. حر کورش خواهد کرد.

یحیی ابراهیم زیبا کردن که نزدیک به نیم قرن از عمر شصت و سه ساله خود را در مبارزه و مبارزه با بدترین دشمنان بشریت گذراند. بیست و سه سال از این دوران در زندان دژخیمان سرود آزادی خواند و از لحظه آزادی تبدیل به کابوس سیاه زندگی صهیونیست ها شد. اکنون پیکر مجروح و رنج کشیده و تصویر باشکوه و الهام بخش آخرین لحظات زندگی او مایه شرمساری صهیونیست های ماست. دست و پا کردن و حیوان صفت شده است.

انشاءالله جوانان قهرمان غزه و کرانه باختری پرچم جهاد خود را به اهتزاز در خواهند آورد. جمع آوری خواهد کرد افراشت و همراه با دیگر مجاهدین شبکه مقاومت اسلامی مبارک فلسطین و مسجد الاقصی عزیز به لوث آنها به صهیونیست های خبیث پایان خواهند داد.

اینجانب به نام ائمه ایران اسلامی شهادت مجاهد بزرگوار یحیی ابراهیم. زیبا کردن به خانواده اش مرد بزرگ در حال حاضر همراهان او من در جنبش حماس و به همه مردم عزیز فلسطین و جهان اسلام و به همه حامیان قهرمان جهان به مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از خدا غذا و بتواند در آرامش زندگی کند آمیز و خدا در دنیای بدون آمریکا و بدون صهیونیسم برای همه ملت های جهان. میل آره آنها هستند سال بعید است و ما آن را می بینیم تقریبا

درود بر شما و رحمت خدایا

محمدجواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه

27 اکتبر 1403

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.