افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

رندرهای گلکسی A36 طراحی متفاوت پشتی و بدنه باریک‌تر را نوید می‌دهند

  • کد خبر : 401168
رندرهای گلکسی A36 طراحی متفاوت پشتی و بدنه باریک‌تر را نوید می‌دهند

سامسونگ قصد دارد با معرفی گلکسی A36، طراحی آشنای خود را در سری A تغییر دهد. رندرهای سه بعدی جدید گوشی که توسط Giznext و OnLeaks منتشر شده است، طراحی و تغییرات جدیدی را که سامسونگ برای این دستگاه در نظر گرفته است، نشان می دهد. با ما در DJ Roo همراه باشید. طراحی جدید […]

سامسونگ قصد دارد با معرفی گلکسی A36، طراحی آشنای خود را در سری A تغییر دهد. رندرهای سه بعدی جدید گوشی که توسط Giznext و OnLeaks منتشر شده است، طراحی و تغییرات جدیدی را که سامسونگ برای این دستگاه در نظر گرفته است، نشان می دهد. با ما در DJ Roo همراه باشید.

طراحی جدید دوربین: بازگشت به گذشته

یکی از بزرگ ترین تغییراتی که در طراحی گلکسی A36 به چشم می خورد، مربوط به چیدمان دوربین های پشتی آن است. سامسونگ در این مدل به جای چیدمان دوربین مدرن و نصب لنز مجزا که در مدل های قبلی این سری شاهد بودیم، به آرایش جزیره ای عمودی دوربین ها بازگشته است. این طراحی ما را به یاد مدل های قدیمی تر مانند گلکسی A30s می اندازد که به جای قرار دادن لنزها به صورت جداگانه، آنها را در یک ماژول قرار می دادند.

این تغییر در چینش دوربین ها می تواند ظاهر منظم و یکپارچه تری به دستگاه بدهد و از برجستگی های غیر ضروری جلوگیری کند. علاوه بر این، طرح عمودی دوربین ها می تواند به بهبود استفاده از فضای پشت گوشی و کاهش ضخامت کلی دستگاه کمک کند.

تغییرات بدنه و ابعاد شیک تر.

در گلکسی A36، سامسونگ برخی از عناصر طراحی گوشی‌های سری A را حفظ کرده است. با این حال، این گوشی نسبت به نسل قبلی خود یعنی گلکسی A35 باریکتر خواهد بود. عرض گوشی به 77.9 میلی متر کاهش یافته است که کمی کمتر از عرض 78.0 میلی متری مدل قبلی است (با Key Island، 78.4 میلی متر عرض دارد).

یکی دیگر از تغییرات در ابعاد گوشی افزایش ارتفاع آن است. گلکسی A36 دارای ارتفاع 162.6 میلی متر است که کمی بلندتر از مدل A35 با اندازه 161.7 میلی متر است. البته این افزایش ارتفاع به دلیل افزایش سایز صفحه نمایش در این مدل است.

صفحه نمایش بزرگتر و نازکتر

یکی از جالب ترین تغییرات گلکسی A36 افزایش اندازه صفحه نمایش آن است. سامسونگ در این مدل اندازه صفحه نمایش را به 6.64 اینچ افزایش داده است (در مقایسه با 6.60 اینچ در مدل قبلی). این افزایش اندازه بدون افزایش قابل توجه در ابعاد کلی دستگاه، نشان دهنده بهبود استفاده از فضا در طراحی گوشی است.

در عین حال این گوشی نسبت به مدل قبلی باریکتر خواهد بود. ضخامت این دستگاه تنها 7.4 میلی متر است که نسبت به ضخامت 8.2 میلی متری مدل A35 کاهش یافته است. البته با احتساب برآمدگی ماژول دوربین، ضخامت گوشی به 9.6 میلی متر می رسد. این طراحی باریک‌تر می‌تواند به کاربران کمک کند تا گوشی را راحت‌تر در دست بگیرند و از آن استفاده کنند.

رندرهای گلکسی A36 طراحی متفاوت پشتی و بدنه باریک‌تر را نوید می‌دهند

عملکرد و سخت افزار

یکی از نکات جالب گلکسی A36 تغییرات سخت افزاری و تراشه پردازشی آن است. اخیراً گوشی با شماره مدل SM-A366B روی Geekbench با اندروید 15 مشاهده شده است. هنوز مشخص نیست که این دستگاه از نسل سوم اسنپدراگون 6 یا نسل دوم اسنپدراگون 7 استفاده خواهد کرد. این انتخاب نشان دهنده تغییر قابل توجهی در تامین کنندگان تراشه برای سری گلکسی A سامسونگ است. زیرا در مدل های قبلی این سری از تراشه های Dimension 1080 (در Galaxy A34) و Exynos 1380 (در Galaxy A35) استفاده شده بود.

این تغییر در تراشه پردازشی می تواند باعث بهبود عملکرد دستگاه و بهره وری انرژی شود، که برای کاربرانی که به دنبال تجربه ای سریع و روان هستند، مهم است.

طراحی جلو: تغییرات کمتر

در حالی که طراحی پشتی گوشی بسیار تغییر کرده است، جلوی گلکسی A36 تا حد زیادی مانند مدل های قبلی باقی مانده است. صفحه نمایش دستگاه تخت است و دوربین سلفی نیز در حفره مرکزی بالایی قرار دارد. حاشیه‌های نمایشگر هنوز کمی نامتقارن هستند، اما در کل، طراحی جلو تغییر چشمگیری نکرده است.

یکی از مواردی که در طراحی جلویی گوشی به چشم می خورد، عدم وجود اسکنر اثر انگشت در کناره دستگاه است. این نشان می دهد که سامسونگ به استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر که یکی از ویژگی های محبوب این سری از گوشی ها است، ادامه خواهد داد.

گلکسی A36

منتظر ارائه رسمی

در کنار گلکسی A36، اطلاعاتی از مدل گلکسی A56 نیز به بیرون درز کرده است. این مدل احتمالا با تراشه جدید Exynos 1580 و پردازنده گرافیکی AMD RDNA عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز مدتی تا رونمایی رسمی از این دو گوشی باقی مانده است و انتظار می رود سامسونگ در ماه های آینده و احتمالاً در اواسط مارس 2025 (اواخر اسفند 1403) که مدل های گلکسی A35 روانه بازار شدند، از این مدل ها رونمایی کند A55. سال گذشته نیز در همین بازه زمانی معرفی شدند.

گلکسی A36 با تغییرات قابل توجه در طراحی پشتی و لاغری دستگاه یکی از گزینه های جذاب سری A سامسونگ محسوب می شود. این گوشی با صفحه نمایش بزرگتر، طراحی دوربین جدید و پردازنده بهبودیافته، تجربه ای به روز و بهینه را به کاربران خود نوید می دهد. اگرچه هنوز زمان دقیق عرضه این مدل ها مشخص نشده است، اما اطلاعات فاش شده تا کنون نشان می دهد که این دستگاه ها قرار است یکی از بهترین گزینه های میان رده در سال 2025 باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.