افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

خون شهدا سند مقاومت و پایداری در راه دین خداست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401161
خون شهدا سند مقاومت و پایداری در راه دین خداست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشرفیان در دوازدهمین مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج حبیب کندن که ظهر امروز جمعه در گلزار شهدای شهرستان نیمروز برگزار شد، افزود: سیستان و بلوچستان تنگه جمهوری اسلامی ایران است و همه باید در مکتب شهدایی که جان خود را در راه حفظ وطن نثار […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشرفیان در دوازدهمین مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج حبیب کندن که ظهر امروز جمعه در گلزار شهدای شهرستان نیمروز برگزار شد، افزود: سیستان و بلوچستان تنگه جمهوری اسلامی ایران است و همه باید در مکتب شهدایی که جان خود را در راه حفظ وطن نثار کردند زانو بزنیم. .

وی ادامه داد: خون شهدا سند مقاومت و پایداری در راه دین خداست و خانواده های شهدا نیز مظهر صبر، عظمت و پشتیبانی انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شهرستان نیمروز با اشاره به اهمیت فرهنگ شهادت و مقاومت که در قرآن و کلام انبیای الهی بر آن تاکید شده است گفت: بیش از 60 آیه از قرآن کریم یادآور فرهنگ شهادت است. و مقاومت و شهدای عزیز تنها کسانی نیستند که این فرهنگ را دارند بلکه بر اساس آن عمل کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت و خدمت به مردم سیستان. بلوچستان میراث ماندگار حاج حبیب کندن که همیشه در قلب ساکنان استان باقی خواهد ماند.

و افزود: این شهید با پیروی از رهبر معظم انقلاب و ترویج فرهنگ ولایت در دل مردم جاودانه شد.

اشرفیان با اشاره به ایثارگری های بی نظیر شهید کندنوی وی را نماد خستگی ناپذیری و ایمان راسخ در راه خدمت به مردم و انقلاب برشمرد و از لحظه دلاوری این شهید گفت و اظهار داشت: در حادثه تروریستی تاسوکی که پر از رعب و وحشت بود، این شهید بزرگوار الف علیرغم احتمال حمله انتحاری، بدون تردید در صحنه حاضر شد و از دیگران خواست که از منطقه خطر دوری کنند، اولین نفری بود که وارد میدان شد، شهادت برای شهید. کندنثمره و پاداش سالها مجاهدت و خدمت در راه خدا بود.

شهید حاج حبیب کندنالگوی بی نظیر خدمت و فداکاری در سیستان و بلوچستان

سلمان جانشین فرمانده ارتش سیستان و بلوچستان گفت: شهید حاج حبیب کندنالگوی بی نظیر خدمت و فداکاری در سیستان و بلوچستان است.

در این مراسم سردار پرویز آبسالان با اشاره به جایگاه والای این شهید و نقش بی بدیل وی در خدمت به مردم سیستان و بلوچستان گفت: امروز به دعوت شهدا آمده ایم تا بار دیگر یاد و خاطره او و زندگی او را لمس کنیم. . .

وی ادامه داد: آنها جان خود را فدای این راه مقدس کردند و ما وظیفه داریم راه و هدفشان را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این شهید والامقام قبل از شهادت نیز احساس پدری شهید را تجربه کرده و همین امر جایگاه انکار او را دوچندان کرده است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در پایان بر لزوم پیشروی به سمت ولایت و خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: شهید حاج حبیب کندن او یک الگوی برجسته برای همه ماست و راه او باید الگوی همه باشد. مدیران در این استان و سراسر کشور.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.