افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

بیانیه وزارت امور خارجه ایران در پی شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس).

  • کد خبر : 401088
بیانیه وزارت امور خارجه ایران در پی شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس).

به گزارش رکنا، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در شهادت مجاهد شهید یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم تسخیر و شکوه را به فرزندان خود منتقل کنید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شهادت یحیی السنوار […]

به گزارش رکنا، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در شهادت مجاهد شهید یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تسخیر و شکوه را به فرزندان خود منتقل کنید

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شهادت یحیی السنوار قهرمان بزرگ راه آزادی فلسطین و آزاده سرافراز نویسنده ای که 22 سال از عمر خود را در زندان اشغالی سپری کرد و در این مدت نوشت. آثار متعددی از جمله رمان «خار و میخ» و در نهایت تفنگ او در میدان نبرد با ارتش اشغالگر به شهادت رسید، به ملت بزرگ و صبور فلسطین، امت اسلامی و … تبریک و تسلیت می گوید. همه مردم آزاد و با وقار جهان.

یحیی السنوار شاخه ای از درخت مقاومت شرافتمندانه در برابر اشغالگری و ظلم صهیونیسم بود که تمام عمر پر برکت خود را صرف مبارزه برای احقاق حقوق قانونی و انسانی ملت فلسطین و رهایی آنان از یوغ اشغال و آپارتاید کرد.

نام السنوار در کتاب قهرمانان افسانه ای امت اسلامی مانند شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز رنتیسی، قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله آمده است که برای زنده نگه داشتن راه مقاومت و مبارزه تمام تلاش خود را کردند. . برای پایان دادن به اشغالگری و احقاق حق قانونی و مشروع که فدای تعیین سرنوشت و حق اساسی زندگی با کرامت شدند، اضافه شد.

جمهوری اسلامی ایران جنایت رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور و کشتار رهبران و نخبگان فلسطینی را که در چارچوب طرح 13 ماهه اخیر نسل کشی در فلسطین اشغالی انجام می شود و مسئولیت تامین کنندگان تسلیحات و امور مالی را به شدت محکوم می کند. و از حامیان سیاسی این رژیم به ویژه به عنوان «همدست» و «شریک» در ارتکاب این جنایات یاد می شود.

فیلمی که از لحظه شهادت دلاورانه السنوار در خرابه های غزه همزمان با فریاد انباشته و بلند مظلومیت و درماندگی یک ملت مظلوم در طول هشتاد سال حکومت بی رحم متجاوزان منتشر شد. – تبلور باشکوه ایمان، عظمت، شجاعت، فداکاری و ترجیح آگاهانه مرگ شرافتمندانه بر زندگی تحقیرکننده است.

بدون شک با حذف جسمانی مجاهدان از مسیر کرامت و کرامت انسانی، نه تنها مکتب و راه مقاومت قطع نخواهد شد، بلکه رحلت شرافتمندانه آنان تأکیدی قوی بر حقانیت راه آن حضرت خواهد بود. و مایه الهام پیشگامان و مجاهدان راه عزت و آزادی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.