افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

شهید سنور الگویی برای جبهه مقاومت شد.

  • کد خبر : 401081
شهید سنور الگویی برای جبهه مقاومت شد.

ابوالفضل زهراوند در گفت و گو با یک روزنامه نگار سیاسی آیرین، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به انتشار خبری مبنی بر شهادت یحیی سنور گفت: یحیی سنور الگوی مقاومت بود و با ایمان، اعتقاد و صداقت خود دست خالی با رژیم صهیونیستی مقابله کرد. و حامی جنایتکارش آمریکا. وی افزود: شهید یحیی […]

ابوالفضل زهراوند در گفت و گو با یک روزنامه نگار سیاسی آیرین، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به انتشار خبری مبنی بر شهادت یحیی سنور گفت: یحیی سنور الگوی مقاومت بود و با ایمان، اعتقاد و صداقت خود دست خالی با رژیم صهیونیستی مقابله کرد. و حامی جنایتکارش آمریکا.

وی افزود: شهید یحیی سنور مانند شهید نصرالله و شهید هانیه الگوی جبهه مقاومت شد و این شخصیت از شهادت نترسید و از آن استقبال کرد.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: شاید بسیاری از مردم در خط مقدم مقاومت در برابر دشمن هستند اما از شهادت می ترسند اما شهید سنور شهادت را در آغوش گرفت و سرانجام اجر خود را که شهادت بود گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: شهید یحیی سنور را برای خود الگو می‌دانم و معتقدم او فردی متدین و درستکار بود و همه باید از او الگو بگیریم.

اطلاع رسانی کند ایرنا، یحیی سنور (متولد 1962 در اردوگاه خان یونس)، مجاهد، مبارز، نویسنده، داستان نویس و مترجم فلسطینی، در طول 22 سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخ را به زبان عبری نوشت (منتشر شده در سال 2004). ، رمان جلال منتشر شده در سال 2010) و 5 کتاب از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه شده است.

وی که فارغ التحصیل رشته عربی از دانشگاه اسلامی غزه بود، از سال 1982 (1361 خورشیدی) چندین بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد و به دلیل فرصتی که در زندان برای یادگیری زبان عبری و ترجمه به زبان عبری داشت، چندین بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد. این زبان است و من آن را می دانم. اکثر جامعه اسرائیلی از آن استفاده کردند.

رژیم صهیونیستی روز گذشته با صدور بیانیه ای رسمی مدعی شد یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان بمباران منطقه ای غزه به شهادت رسیده است.

خلیل الحیاء معاون دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.