افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

منابع بانکی لرستان در سایر استان ها هزینه می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401005
منابع بانکی لرستان در سایر استان ها هزینه می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مسجد الغدیر این شهر، همگان را به تقوای الهی سفارش کرد و با اشاره به هفته تربیت بدنی گفت: ورزش و کشتی نقش بسزایی در سربلندی یک ملت دارد.» وی با تاکید بر لزوم تدوین و […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مسجد الغدیر این شهر، همگان را به تقوای الهی سفارش کرد و با اشاره به هفته تربیت بدنی گفت: ورزش و کشتی نقش بسزایی در سربلندی یک ملت دارد.»

وی با تاکید بر لزوم تدوین و مشخص شدن مسیر توسعه ورزش قهرمانی در استان، گفت: مسائل و مشکلات ورزشکاران و قهرمانان ورزشی استان باید بر اساس قانون بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

نیاز به مطالبه گری جوانان برای حل مشکلات لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ظرفیت مهم و تاثیرگذار جوانان، افزود: با وجود چنین نسل جوان دختر و پسر در کشور و استان ما، نداریم. شهرداری وجود ندارد

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه این بنده قطعاً واسطه خواهد بود و جلسات مشترکی بین نسل جوان و مسئولان برگزار خواهیم کرد، اظهار داشت: این نسل جوان باید موانع را به درستی بشناسد، با کمک افراد آگاه راه حل ها را شناسایی کند و معلمان با تجربه و شناخت موانع، راهکارها و اولویت ها باید در پیشرفت استان نقش داشته باشد.

وی بر این نیاز تاکید کرد مطالبه گر وی با حل مشکلات استان توسط جوانان تصریح کرد: مطالبه گر همچنین باید مبتنی بر راهکارهای کارشناسی و اخلاقی باشد.

منابع بانکی لرستان در سایر استان ها هزینه می شود

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه میزان منابع مالی استان برای توسعه و رونق اقتصادی لرستان کافی نیست افزود: در هر استانی شرکت ها، کارخانه ها، بانک ها، موسسات اقتصادی وجود دارد. و غیره که به فعالیت اقتصادی می پردازند. در استان ما هم همین اتفاق می افتد، فعالیت اقتصادی شما باید در استان باشد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه سه بانک دولتی استان برای وام ازدواج از 10 درصد تا حدود 30 درصد وام پرداخت کرده اند، گفت: مابقی 9 بانک کمتر و حتی برخی از آنها زیر 1 بوده اند. ٪.

وی گفت: این غیرقابل قبول است، پرداخت وام ازدواج توسط بانک های خصوصی در استان وضعیت مطلوبی ندارد، البته از کار انجام شده قدردانی می کنیم، به 7.46 نفر وام پرداخت شده اما 14 هزار و 378 نفر منتظر هستند. .

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: همچنین تسهیلات جوانان جمعیت به 6 هزار و 840 نفر سهم مربوط به بانک های خصوصی پرداخت شده است. در این رابطه چه این که نمی توان منابع اقتصادی مردم استان را جمع کرد و در جاهای دیگر استفاده کرد.

لرستان بیش از دو دهه است که در صدر جدول بیکاری قرار دارد

حجت الاسلام شاهرخی در بخشی دیگر از سخنان خود مدعی شد لرستان بیش از دو دهه است که در جدول بیکاری اول، دوم یا سوم قرار دارد و گفت: تخصیص اعتبارات برای حل مشکلات لرستان کافی نیست. و مجریان باید با هم این مشکلات را حل کنند تا اعتبارات استان افزایش یابد، همکاری و همدلی داشته باشند.

وی تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا آینده لرستان بهتر از این باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به عملیات غرور آفرین طوفان القاسیوی افزود: پس از این عملیات محور مقاومت و قول صدوق یک و دو بود که پرچم فلسطین جهانی می شود.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه شیطان بزرگ به دنبال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس است تا فلسطین فقط یک نام در تاریخ باشد و همه تسلیم شوند، تصریح کرد: طوفان القاسیمحور مقاومت و عملیات وعده صادقانه یک و دو نیزه در چشم حاکمان رژیم اشغالگر قدس و بازگشت به وضعیت قبل از طوفان القاسی برنخواهد گشت مسیر

وی تاکید کرد: آمریکا، اروپا و حامیان آنها در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند و امروز منفورترین مردم در نزد آزادگان هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.