افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

مشترکین با مصرف بسیار بالا باید بهای برق را بدون یارانه پرداخت کنند

  • کد خبر : 400980
مشترکین با مصرف بسیار بالا باید بهای برق را بدون یارانه پرداخت کنند

به گزارش بازار، عبدالامیر یاقوتی مدیر کل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: با توجه به اینکه ماه های گرم تابستان را پشت سر گذاشته ایم، مشترکین در مصرف برق به این امر توجه داشته باشند و با توجه به اینکه الگوی مصرف در مناطق عادی با کاهش از 300 کیلووات به 200 کیلووات، […]

به گزارش بازار، عبدالامیر یاقوتی مدیر کل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: با توجه به اینکه ماه های گرم تابستان را پشت سر گذاشته ایم، مشترکین در مصرف برق به این امر توجه داشته باشند و با توجه به اینکه الگوی مصرف در مناطق عادی با کاهش از 300 کیلووات به 200 کیلووات، مصرف برق خود را به گونه ای مدیریت کرده اند که با قبوض بالا مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کنند از حداکثر یارانه انرژی برخوردار خواهند شد و قبوض برق آنها عموما کمتر از 50 هزار تومان خواهد بود اما برای مشترکین پرمصرف که 2.5 برابر استاندارد برق مصرف می کنند، قبوض یک میلیونی خواهد بود. . صادر می شود و باید بهای برق مصرفی خود را بدون یارانه پرداخت کنند.

مدیر کل امور انرژی و مشترکین صنعت برق گفت: مشترکان پرمصرف باید با خرید پنل سبز یا استفاده از پنل های خورشیدی و وسایل ذخیره سازی برق خود را تامین کنند.

یاقوتی در ادامه با بیان اینکه ممکن است قبض برق مشترکینی که در تابستان از الگوی مصرف پیروی می کنند کمتر باشد، گفت: هوا رو به سردی است و البته وسایل گرمایشی به بهره برداری می رسد و از این رو از وسایل گرمایشی برقی استفاده می شود. در میزان مصرف برق تاثیر زیادی دارد و آن را به شدت افزایش می دهد.

وی در همین زمینه تاکید کرد: مشترکان علاوه بر جلوگیری از افزایش هزینه برق مصرفی باید با استفاده صحیح از سیستم های گرمایشی در مصرف گاز نیز صرفه جویی کنند تا زمستان بدون مشکل بگذرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.