افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

شبنم قلی خانی بیوگرافی و ازدواج/به روز رسانی 2024 بر جذابیت مانکن با مدلینگ نشست.

  • کد خبر : 400969
شبنم قلی خانی بیوگرافی و ازدواج/به روز رسانی 2024 بر جذابیت مانکن با مدلینگ نشست.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- تعدادی از بازیگران هستند که به دلایل مختلف بسیار جسور می شوند که یکی از آن دلایل لبه ها است و لبه آن مانند شمشیر دولبه است یعنی یک طرف خوب و یک روز بد که وجود دارد. این بدان معنی است که می توانید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- تعدادی از بازیگران هستند که به دلایل مختلف بسیار جسور می شوند که یکی از آن دلایل لبه ها است و لبه آن مانند شمشیر دولبه است یعنی یک طرف خوب و یک روز بد که وجود دارد. این بدان معنی است که می توانید برای لبه های خود منفور و جسور باشید. می توانید محبوب و جسور شوید، مثلاً لیلا بلوکات یک مرکز خیریه به نام مهر لیلا دارد که در این مرکز به بچه های زیادی کمک می کند و بنابراین وقتی این خیریه. وقتی باز شد، لیلا خانم خیلی جسور شد. از نظر خوب اما مثلاً بهاره رهنما از آن دسته شادی هایی است که می لرزد و حواشی ایجاد می کند و بیشتر اوقات این حاشیه ها منفی است و افراد را به دو نیم می کند. گروه ها، چه آنهایی که خانم رهنما را دوست دارند و چه آنهایی که خیلی از این بازیگر خوششان نمی آید، البته این مشکل وجود دارد که فکر می کنند شما قسمت اول و آخر داستان هستید و شما در سرفصل ها و در حال حاضر افراد مهمی هستند که طرفدار این داستان هستند، اما تعدادی از بازیگران نیز هستند که یا مزیتی ندارند یا مزیت بسیار کمی دارند و سال هاست که بازی می کنند و مردم همیشه از آنها به خوبی یاد می کنند. برای مثال یکی از این بازیگران شبنم قلی خانی است که به جرأت می توان گفت یکی از دوست داشتنی ترین بازیگران ایرانی است. و این ممکن است به خاطر چهره و صدای آرام او باشد که اخیراً به دلیل یکی از فعالیت های او مشهور شده است. بهانه ای شد تا نگاهی به بیوگرافی او بیندازیم و در ادامه در مورد این قسمت صحبت خواهیم کرد پس اگر می خواهید بیشتر با این بازیگر آشنا شوید با ما همراه باشید.

شبنم قلی خانی حضرت مریم به طلسم مانکن ها

شبنم قلی خانی بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با اجرا در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز کرد و مورد توجه شهریار بحرانی قرار گرفت و به همین دلیل این کارگردان از شبنم خان به عنوان نقش اول فیلم خود مریم مقدس استفاده کرد. این فیلم برای همیشه در سینمای ایران ماندگار شد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید خانم قلی خانی در سریال های سال های برفی و بنفشه نیز ایفای نقش کردند و این سریال از شبکه های اروپایی، آمریکایی و آسیایی پخش شد و حتی در سریال نردبان آسمان از شبکه همچنین حاضر نیز حضور داشت. در شهرهای سمرقند و بخارا در افغانستان.

اما چیزی که شبنم قلی خانی را بسیار جالب جلوه می دهد این است که چهره او بسیار معصوم است به همین دلیل خیلی ها عادت دارند این بازیگر را با گریم ساده و معصومانه و در نقش های مثبت ببینند اما با بازی او در سریال مانکن همه شاهد یک اتفاق جدید هستند. چهره این بازیگر با گریم اغراق آمیز که نقشش مثبت نبود و از این رو روی دیگری از بازی این بازیگر دیده شد.

شبنم قلی خانی2

شبنم قلی خانی بازیگری است که همسرش را درست انتخاب کرده است

این روزها خیلی ها فکر می کنند ازدواج بازیگران خیلی زود منجر به طلاق می شود و این به دلیل آمار طلاق در این قشر از جامعه است اما شبنم خانم کاسه در این زمینه تصمیم درستی گرفته است. تا به حال زندگی او موفقیت آمیز بوده است و نتیجه یک دختر است. او در مورد رابطه اش با همسرش می گوید:

خواهرم و خواهر همسرم رضا از ما بزرگتر هستند و با هم دوست صمیمی هستند و زمانی که در دانشگاه قبول شدم به یک نفر نیاز داشتم که در کلاس مدلینگ به من کمک کند و خواهرم گفت دوست برادرم معمار است و می تواند به شما کمک کند خب ما با مدلینگ آشنا شدیم و در نهایت خواهرانمان برایمان برنامه ازدواج گذاشتند و در سال 1365 با هم ازدواج کردیم.

شبنم قلی خانی1

بیوگرافی شبنم قلیخانی

شبنم قلی خانی متولد 28 آبان 1356 در تهران و دارای مدرک ریاضی و فیزیک است. وی از سال 1393 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران است و به تدریس بازیگری می پردازد. چند سال پیش به همراه همسرش به استرالیا مهاجرت کرد و این بازیگر در این کشور در رشته کارگردانی تحصیل کرد و هنوز هم به آنجا سفر می کند.

شبنم قلی خانی 3

مدل سازی شده توسط شبنم قلی خانی برای برند طلای اماراتی Wakhti Super Nacherale

امروزه مدلینگ به یک حرفه پرطرفدار تبدیل شده است و طبیعتا سلبریتی ها به دلیل شهرت خود می توانند در این عرصه موفق تر باشند و به همین دلیل در این سال ها شاهد مدلینگ بسیاری از آنها بوده ایم، مانند مهدی پاکدل که حتی صاحب سبک خودش است. برند خب، خانم ها هم برای لباس هایی مثل مانتو مدل می کنند، اما حالا شبنم قلی خانی در یک حرکت لاکچری، مدل یک برند طلای اماراتی شده است و این باعث جسور شدن نام او شد و این همان حاشیه ای است که از آن صحبت کردیم. در مورد ولی خب این حاشیه جنبه مثبتی دارد چون یک بازیگر طبیعی و بدون هیچ کار زیبایی است و این باعث خوشحالی کاربران شده است که از بازیگر طبیعی برای این موضوع استفاده شده است.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.