افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

12 نمایشنامه برای حضور در جشنواره تئاتر مازندران بررسی شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 400933
12 نمایشنامه برای حضور در جشنواره تئاتر مازندران بررسی شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

هادی اصغری گفت: بیا با بیان خبرنگار مهر که بررسی برنامه ها برای شرکت در جشنواره تئاتر استانی از روز چهارشنبه 4 مهرماه آغاز شد و در این دو روز 12 اثر توسط هیئت داوران بررسی شد، وی گفت: اولین روز نقد، نمایش خیابانی است.شمال مثل نیروگاه» به کارگردانی اسماعیل حسن پور نکانمایش “هفت قدم […]

هادی اصغری گفت: بیا با بیان خبرنگار مهر که بررسی برنامه ها برای شرکت در جشنواره تئاتر استانی از روز چهارشنبه 4 مهرماه آغاز شد و در این دو روز 12 اثر توسط هیئت داوران بررسی شد، وی گفت: اولین روز نقد، نمایش خیابانی است.شمال مثل نیروگاه» به کارگردانی اسماعیل حسن پور نکانمایش “هفت قدم تا آتنا” به کارگردانی حمیده احمدی جوان، نمایش “راه نطامم-تمام” به کارگردانی محمد طالبی، نمایش خیابانی “رسول ترک” به کارگردانی علی عظیمی، نمایش خیابانی “انتظار” به کارگردانی ارسلان مهدوی، نمایش خیابانی «ماهی سرخ» به کارگردانی مارال نطقی از ساری، نمایش «لالایی برای بیداری» به کارگردانی حسین غلامی از قائم شهر و نمایش «بازگشت» به کارگردانی منیژه معصومی اجرا شد.

وی افزود: علاوه بر این روز پنجشنبه 5 مهرماه دومین روز بررسی آثار در شهرستان ها برگزار می شود. نکابابلسر و آمل که نمایش «معمس ممتد» به کارگردانی احمد خدادی است نکا و نمایش تئاتر “من این صحنه را به یاد دارم.” در حال آمدن استبه کارگردانی محمدجواد ملک محمودی از شهرستان گلوگاه، نمایش صحنه ای «گمشده در آناتومی» به کارگردانی امیرحسین فلاحت پیشه از بابلسر و نمایش صحنه ای «ابریشمی» من می بینمبه سرپرستی عیسی نعمتی از شهرستان بابل جهت ارزیابی. هیئت نمایندگی داوران مرحله انتخابی اجرا شدند.

دبیر این دوره از جشنواره تئاتر استان مازندران با اشاره به اینکه موضوع آثار اجرا شده در این دو روز حول محور ارائه و پرداختن به زندگی شخصیت‌های برجسته، قهرمانان و شهدای استان، دفاع مقدس است، گفت: ایثار و ایثار، فرهنگ استقامت و مقاومت، مسائل اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی تصریح کرد: برگزاری جشن این جشنواره فرصت بسیار مناسبی برای فعالان عرصه هنرهای نمایشی استان است که می توانند با حضور در این جشنواره استعدادها و توانایی های خود را به نمایش بگذارند. .

اصغری با اشاره به اینکه مخاطب اصلی تئاتر مردم هستند، گفت: برگزاری جشن جشنواره تئاتر شور و نشاط و توسعه فرهنگ عمومی را به همراه خواهد داشت.

به گفته وی، هیات انتخاب سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران توسط استاد داریوش منصوب شد. شفیعتوسط نادیا فرجی و ندا حبیبی تشکیل شده است.

دبیر جشنواره تئاتر مازندران بیان کرد: در مرحله بازبینی 24 اثر اجرا می شود و در نهایت با نظر هیئت داوران آثار برگزیده طبق فراخوان منتشر شده به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

لازم به ذکر است، بازبینی آثار سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران از چهارم مهرماه آغاز شده و تا پایان روز شنبه 7 مهرماه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.