افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

آیا میدان Wonk چینه بندی خواهد شد؟ – اخبار آنلاین

  • کد خبر : 400925
آیا میدان Wonk چینه بندی خواهد شد؟ – اخبار آنلاین

به گزارش خبرآنلاین، حمید جوانی روز جمعه در گفت و گو با اشاره به جزئیات طرح لایه بندی میدان ونک گفت: اجرای این طرح با هدف تسهیل در تردد خودروها و کاهش ترافیک انجام می شود. به گزارش ایرنا، وی افزود: این پروژه سال هاست که در دستور کار شهرداری قرار دارد اما با توجه […]

به گزارش خبرآنلاین، حمید جوانی روز جمعه در گفت و گو با اشاره به جزئیات طرح لایه بندی میدان ونک گفت: اجرای این طرح با هدف تسهیل در تردد خودروها و کاهش ترافیک انجام می شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این پروژه سال هاست که در دستور کار شهرداری قرار دارد اما با توجه به محدودیت های میدان ونک باید در طراحی و اجرای آن همه جوانب مورد توجه قرار گیرد.

جوانی ادامه داد: در این طرح خطوط مترو، اتوبوس ها، خطوط تاکسی های مستقر در میدان و همچنین خطوط عابر پیاده و خطوط تردد عابران پیاده باید به دقت پیش بینی شود، به همین دلیل کارهای مطالعاتی طولانی است و ما کار را آغاز کرده ایم. کار مطالعه از ابتدای امسال.

وی یادآور شد: در این طرح احداث زیرگذر که از ابتدای تقاطع حقانی آغاز و تا بزرگراه چمران ادامه دارد، در برخی مناطق از جمله محدوده خیابان ملاصدرا با خط 9 مترو تلاقی پیش بینی شده است.

شهردار منطقه سه تهران گفت: برای این منظور با مسئولان شرکت مترو برای هماهنگی و بررسی تداخلات در اجرا دیدار کردیم و اکنون در حال تدوین برنامه هستیم، اما فکر می کنم زمان زیادی باید به این امر اختصاص داده شود. کار سنگین و پیچیده.

به گفته وی، با توجه به محدودیت های میدان ونک، در اجرای این طرح باید جنبه های حمل و نقل عمومی نیز در نظر گرفته شود.

شهردار منطقه 3 با اشاره به زیرگذر این منطقه تاکید کرد: کار مطالعاتی این پروژه آغاز شده و این پروژه زیرگذر از ابتدای بزرگراه حقانی آغاز و تا بزرگراه چمران امتداد می یابد.

وی در ادامه افزود: در حال تهیه طرح نهایی هستیم اما با توجه به پیچیدگی های این طرح قطعا زمان بر است.

۲۳۳۲۳۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.