افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

بیوگرافی گلاره عباسی با الهام از تیپ نوید/ازدواج در دهه چهارم زندگی او

  • کد خبر : 400913
بیوگرافی گلاره عباسی با الهام از تیپ نوید/ازدواج در دهه چهارم زندگی او

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کم نیستند بازیگران سینما و تلویزیون که چند سال پیش در تلویزیون بازی کردند و حضورشان در سینما دیده نشد. اما بلافاصله پس از ایفای نقش در سینما، در جعبه جادویی ناپدید شد و در پرده بزرگ درخشید. خب همه ما می دانیم که سطح […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کم نیستند بازیگران سینما و تلویزیون که چند سال پیش در تلویزیون بازی کردند و حضورشان در سینما دیده نشد. اما بلافاصله پس از ایفای نقش در سینما، در جعبه جادویی ناپدید شد و در پرده بزرگ درخشید. خب همه ما می دانیم که سطح و فضای سینما با تلویزیون خیلی متفاوت است، اما از طرفی مخاطبی که تلویزیون می تواند به بازیگر بدهد، به سینما داده نمی شود چون کافی نیست. اما از طرفی کلاسی که سینما به بازیگران ارائه می دهد در قدرت جعبه جادویی نیست. یکی از این هنرمندان گلاره عباسی است. این روزها در سینما و البته سرگرمی های خانگی بسیار جسورانه و جسورانه شده است. او در فیلم های زیادی حضور داشته و بازی اش واقعاً چشمگیر است. گلاره عباسی اولین بار در سریال شیدایی دیده شد و به شهرت رسید. خانم بازیگر در این سریال با آقای عطا عمرانی همبازی شد و هر دو مورد توجه و اقبال تماشاگران قرار گرفتند اما گلاره عباسی در کنار پیشرفت چشمگیر به شهرت رسید. اما عطا عمرانی نه به خواست خود و نه به هر دلیل دیگری به چنین شهرتی دست یافت. گلاره عباسی حتی در سریال کیمیا هم حضور دارد اما هنوز در قسمت ها حضور نداشته است.

تغییرات تیپ گلاره عباسی در کنار نوید محمدزاده

گلاره عباسی با همبازی شدن با چهره هایی مانند الناز شاکردوست و دیده شدن در مراسم های سینمایی و نمایش PDP و البته در سبک های مختلف و ژست های عجیب و غریب، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. البته این تم یک تم رایج در هالیوود و بالیوود و در نهایت کل جهان است که برخی از بازیگران دوست دارند با یک سری حرکات و سبک متفاوت و خاص باشند مانند الناز شاکردوست و نوید محمدزاده. اما از سوی دیگر هنرمندان بسیار آرام و با احتیاطی مانند پارسا پیروزفر هستند که حالات متفاوتی دارند و بدون جلب کوچکترین توجه خارجی می آیند و می روند اما شهرتشان بسیار بالاست. شاید اولین باری که گلاره عباسی در فیلم شیدایی نقش لیلا را بازی کرد، مخاطب فکر می کرد من چهره ای بسیار ساده هستم، در حالی که با پیشرفت کارش تغییراتی داشت و حالا با ظاهر جذابش تبدیل به یکی از چهره ها شده است. معدود هنرمندان به حاشیه رانده شده به عنوان مثال اخیرا این بازیگر را در اکران فیلم سریع پز دیدیم که در قاب عکس با محسن تنابنده و نوید محمدزاده حضور داشت. سبک این بازیگر زن سر و کله زد. خیلی ها با نظرات مثبت و خیلی ها با کامنت های منفی گلاره بانو و نوید خان را سوژه کردند.

گلاره عباسی

بیوگرافی گلاره عباسی و شکمو.

گلاره عباسی حدود 60 سال سن دارد و در حال حاضر 41 سال سن دارد. این بازیگر متولد 8 تیر 1362 و متولد تهران است. گلاره عباسی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری است. او کار خود را با تئاتر دانشجویی آغاز کرد و وارد تلویزیون شد. او اکنون یک بازیگر شکم تمام عیار است.

گلاره عباسی

از ادبیات تا بازیگری

گلاره عباسی مادری سرپرست خانواده و پدری شاعر و نویسنده دارد. خواهر او بهاره است که متخصص تغذیه است و در امارات زندگی می کند.

علاقه زیادی به ادبیات دارد و در دبیرستان ادبیات خوانده است. او به دلیل استعداد و علاقه ای که دارد کتاب ها و مقالات زیادی می خواند و مجذوب آثار هنری می شود. به همین دلیل وارد کلاس های بازیگری شد و به راه خود ادامه داد.

گلاره عباسی

ازدواج در دهه چهارم زندگی.

گلاره عباسی در ۴ تیر ۱۳۹۴ در حالی که ۳۲ سال داشت خبر ازدواج خود با آقای ادیب راد را در متن زیر اعلام کرد. به نام پروردگارمان زندگی مشترک خود را برای جوانتر و عمیق تر شدن با هم آغاز می کنیم و امیدواریم شریک ما در این پیوند صداقت و شرافت باشد…

گلاره عباسی

عمل زیبایی

خانم گلاره تا الان کار زیبایی انجام داده و در رابطه با این موضوع می گوید: اگر بازیگر نمی شدم کار نمی کردم چون چهره های برهنه و بدون آرایش را دوست دارم.

گلاره عباسی

شغل برای نابینایان

این چهره در سال ۱۳۹۷ برای اولین بار در ایران گروه «سوینا» را تشکیل داد تا فیلم و سریال را برای جامعه نابینایان توضیح دهد. این مجموعه فیلم ها و سریال های پخش شده را با توضیحات صوتی برای مخاطبان نابینا نمایش می دهد. او می گوید در واقع هدف و انگیزه سوئینا این است که کالاهای فرهنگی را در اختیار عزیزان نابینا قرار دهد و برای دوستان نابینا و بینا تولید محتوا کند.

گلاره عباسی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.