افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

Galaxy A16 4G با پشتیبانی نرم افزاری به مدت شش سال ارائه شد

  • کد خبر : 400893
Galaxy A16 4G با پشتیبانی نرم افزاری به مدت شش سال ارائه شد

شرکت سامسونگ به تازگی گوشی جدید خود را با نام “Galaxy A16 4G” (Galaxy A16 4G) معرفی کرده است و این ارائه تنها چند هفته پس از ارائه مدل 5G این گوشی انجام شده است. زیرمجموعه فرانسوی سامسونگ با انتشار بیانیه ای این دو گوشی را به عنوان دستگاه هایی معرفی کرد که «آزمون زمان […]

شرکت سامسونگ به تازگی گوشی جدید خود را با نام “Galaxy A16 4G” (Galaxy A16 4G) معرفی کرده است و این ارائه تنها چند هفته پس از ارائه مدل 5G این گوشی انجام شده است. زیرمجموعه فرانسوی سامسونگ با انتشار بیانیه ای این دو گوشی را به عنوان دستگاه هایی معرفی کرد که «آزمون زمان را پس می دهند». دلیل این ادعا، پشتیبانی شش ساله سامسونگ از این دستگاه ها است که شامل آپدیت های فریمور و وصله های امنیتی می شود. این اقدام نشان دهنده تعهد سامسونگ به ارائه پشتیبانی طولانی مدت و بهبود امنیت کاربران است. با دی جی همراه باشید.

مشخصات فنی گلکسی A16 4G

Samsung Galaxy A16 4G از بسیاری جهات بسیار شبیه به نسخه 5G خود است. این گوشی دارای صفحه نمایش اولد 6.7 اینچی با رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش 90 هرتز است.

در قلب این دستگاه تراشه هلیو G99 مدیاتک قرار دارد که همان تراشه ای است که در نسل قبلی گوشی گلکسی A15 4G استفاده شده بود. این تراشه عملکرد قابل قبولی را برای کارهای روزمره و حتی برخی بازی های سبک ارائه می دهد. این گوشی همچنین به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی مجهز شده است که می توان آن را تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD افزایش داد.

قابلیت دوربین و عکاسی.

در بخش دوربین، گلکسی A16 4G دارای یک سیستم سه گانه در پشت بدنه است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این ترکیب دوربین به کاربران اجازه می دهد تا تصاویری با کیفیت بالا و همچنین عکس های پرتره و زاویه باز ثبت کنند. دوربین جلو نیز دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است که برای ضبط سلفی و برقراری تماس ویدیویی ایده آل است.

طراحی بدنه و مقاومت

یکی از ویژگی های جالب گلکسی A16 4G ضخامت بدنه آن است که به 7.9 میلی متر کاهش یافته است. این دستگاه همچنین دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش است. در ضمن مدل های قبلی سری A15 چنین گواهی مقاومتی نداشتند و برای داشتن این ویژگی باید به مدل های سری A3x (مثلا A35) مراجعه می کرد. این بهبود در دوام، Galaxy A16 4G را به گزینه ای جذاب برای کاربرانی که به دنبال دستگاهی بادوام هستند تبدیل می کند.

باتری و سرعت شارژ

گلکسی A16 4G از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که می تواند تا یک روز کامل استفاده معمولی را حفظ کند. این باتری از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند که هنوز هم نقطه قوت گوشی های میان رده است.

گلکسی A16 4G
Galaxy A16 4G (راست) در کنار Galaxy A16 5G (چپ)

پشتیبانی طولانی مدت

یکی از بزرگترین نقاط قوت Galaxy A16 4G پشتیبانی شش ساله آن از نرم افزار و به روز رسانی های امنیتی است. این اقدام سامسونگ نه تنها به کاربران این اطمینان را می دهد که گوشی آن ها تا سال های آینده آخرین نسخه های سیستم عامل اندروید را اجرا خواهد کرد، بلکه امنیت آن نیز به طور مرتب به روز خواهد شد. در عصری که بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های میان رده تنها دو یا سه سال پشتیبانی ارائه می دهند، این یک مزیت بزرگ است.

قیمت و زمان تحویل

در حالی که سامسونگ هنوز به طور رسمی قیمت گلکسی A16 4G را اعلام نکرده است، اما بر اساس قیمت نسخه های قبلی، انتظار می رود قیمت آن حدود 50 یورو کمتر از نسخه 5G باشد. این گوشی در ماه نوامبر وارد بازار می شود و در رنگ های خاکستری، سبز و آبی در دسترس خواهد بود. اگرچه اطلاعات اولیه در مورد پرتاب در فرانسه منتشر شد، اما احتمالاً این دستگاه به طور گسترده در اروپا و سایر مناطق جهان عرضه می شود.

خلاصه

سامسونگ گلکسی A16 4G با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش اولد با کیفیت، پردازنده قابل قبول، باتری بزرگ و دوربین های متعدد به یکی از گوشی های میان رده با ارزش خرید بالا در بازار تبدیل شده است. مهمتر از همه، پشتیبانی شش ساله سامسونگ از این دستگاه، آن را برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی بادوام با پشتیبانی طولانی مدت هستند، به گزینه ای مطمئن تبدیل کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.