افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

معدن و کشاورزی همدان را متمایز کرده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 400835
معدن و کشاورزی همدان را متمایز کرده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، خواب آلود اونالبایف سفیر جمهوری قزاقستان بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با حمید ملانوری-شمسی استاندار همدان بیان کرد: وجود ذخایر معدنی و معادن فعال در استان و ظرفیت ارزشمند صنایع کشاورزی استان همدان را از سایر استان های ایران متمایز کرده است. و افزود: ثبت جهانی هگمتانه که یادگار دوران تاریخی مادها […]

به گزارش خبرنگار مهر، خواب آلود اونالبایف سفیر جمهوری قزاقستان بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با حمید ملانوری-شمسی استاندار همدان بیان کرد: وجود ذخایر معدنی و معادن فعال در استان و ظرفیت ارزشمند صنایع کشاورزی استان همدان را از سایر استان های ایران متمایز کرده است.

و افزود: ثبت جهانی هگمتانه که یادگار دوران تاریخی مادها است را تبریک می گویم.

استان همدان مرکز تاریخی ایران است و فرصت بی نظیری برای ما ایجاد شده است تا با توانمندی های فرهنگی، تجاری و اقتصادی آن آشنا شویم.

سفیر جمهوری قزاقستان در ایران خاطرنشان کرد: فرهنگ و تاریخ مشترک ایران و قزاقستان دو کشور را به هم پیوند داده است و ما افتخارات زیادی مانند فارابی داریم.

این مسئول در ادامه گفت: برادری همدان با یکی از استان های قزاقستان باعث تقویت روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی دو استان می شود.

وی گفت: سعی می کنم سفیر جمهوری قزاقستان باشم. فعالیت های اتاق بازرگانی، بازرگانان، صنعتگران و بازرگانان استان همدان را در کشورم پیگیری خواهم کرد.

سفیر جمهوری قزاقستان در ایران گفت: استان همدان با داشتن تاریخ غنی، فرهنگ و توانمندی های اقتصادی فراوان می تواند به عنوان الگوی همکاری اقتصادی و فرهنگی با جمهوری قزاقستان معرفی شود.

وی در ادامه بیان کرد: هدف از این سفر آشنایی با توانمندی ها و امکانات سرمایه گذاری در حوزه های کشاورزی و معدنی در دو کشور است.

سفیر جمهوری قزاقستان در ایران تاکید کرد: استان همدان توانایی تبدیل ایده ها و طرح های اقتصادی به محصول با زیرساخت های مناسب را دارد.

وی افزود: علاوه بر این، ارتباطات بین المللی و همکاری های فرهنگی می تواند به گسترش توانمندی ها و ایجاد فرصت های جدید برای سرمایه گذاران کمک کند.

سفیر جمهوری قزاقستان در ایران تاکید کرد: از بخش خصوصی استان همدان دعوت می کنیم در این زمینه همکاری کنند و با ورود به بازارهای مشترک زمینه های اقتصادی را توسعه دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.