افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

رتبه بندی رانندگان در دستور کار پلیس، رانندگان رتبه یک چه خدماتی دریافت می کنند؟

  • کد خبر : 400830
رتبه بندی رانندگان در دستور کار پلیس، رانندگان رتبه یک چه خدماتی دریافت می کنند؟

به گزارش خبرآنلاین، سردار تیمور حسینی با اشاره به اینکه روزانه 20 میلیون تردد در تهران انجام می شود، افزود: در نیمه دوم سال به دلیل فعالیت مراکز آموزشی و از سوی دیگر شاهد افزایش تردد هستیم. سرمایه گذاری هوا که حکایتی از آلودگی هواست به عنوان یکی از دغدغه های اصلی شهروندان در زمینه […]

به گزارش خبرآنلاین، سردار تیمور حسینی با اشاره به اینکه روزانه 20 میلیون تردد در تهران انجام می شود، افزود: در نیمه دوم سال به دلیل فعالیت مراکز آموزشی و از سوی دیگر شاهد افزایش تردد هستیم. سرمایه گذاری هوا که حکایتی از آلودگی هواست به عنوان یکی از دغدغه های اصلی شهروندان در زمینه ترافیک در این کلانشهر ایجاد می شود و متاسفانه با این نظمی که در حال پیشروی هستیم به نظر نمی رسد. آن نگرانی در سال های آینده کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بی شک تمامی تولیدات نیازمند مواد اولیه است و تولید حمل و نقل و تردد مناسب و مطلوب نیازمند مواد اولیه کافی برای دستیابی به شرایط مطلوب برای همه از نظر حمل و نقل ارزان، ایمن و سریع و … است.

ما با پدیده «آنارشی» روبرو هستیم.

وی ادامه داد: در همه مناطق تهران باید رویکرد خود را تغییر دهیم و در حوزه توسعه سرزمینی بدون ملاحظه اقدامات اساسی انجام می شود که اگر انجام نشود نمی توان انتظار محصول نهایی را داشت. یکی از نکاتی که تشخیص آن ضروری به نظر می رسد، موضوعی است که به عنوان «پدیده معافیت از مجازات» با آن مواجه هستیم، یعنی رفتاری که خلاف قوانین باشد مجازات نمی شود و شخص متخلف احساس آسیب اجتماعی نمی کند و گویی یک عمل عادی انجام شد.

موسسات خدمات ترافیکی هوشمند ایجاد کنید

رئیس پلیس راهور فرجا تاکید کرد: اگر تخلف از ضوابط قابل مجازات نباشد نمی تواند منجر به اصلاح رفتار شود. اصلاحات رانندگی و بهبود رفتار کاربر در ترافیک نیاز به نظارت جدی دارد. بر این اساس به زودی با کسب مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح نهادهایی را تحت عنوان خدمات هوشمند راهنمایی و رانندگی ایجاد خواهیم کرد که با استفاده از تجهیزات و بدون حضور پاسخگوی انواع تخلفات رانندگی خواهند بود. تماس با مردم

وی ادامه داد: خوشبختانه سرهنگ موسوی پور دو دوربین راداری تهیه کرده که کاربر را بی نیاز می کند و با برنامه ای که به او می دهند می تواند بیش از 12 تخلف را بدون نیاز به دخالت انسان رصد کند.

حسینی ادامه داد: اگر فکر کنیم که بتوانیم ساختار کنترلی را با شرایط موجود اصلاح کنیم قطعا چنین امکانی وجود ندارد و راه حل این است که از توان بخش خصوصی برای دو یا سه برابر شدن قدرت ساختار فعلی استفاده کنیم که می تواند ایجاد یک انقلاب در کنترل رفتار ترافیک.

رانندگان طبقه بندی شده اند.

وی با اشاره به تعداد فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی گفت: قطعا با ارتقای کنترل رفتارهای ترافیکی، ادارات مختلف اعم از بهداشت و درمان، بهزیستی و … می توانند از مزایای آن بهره مند شوند، بنابراین ضروری است همه این اقدامات دست در دست هم اعمال شود.» به موازات این کار، یک اقدام تشویقی را نیز دنبال خواهیم کرد که موضوع رتبه بندی رانندگان است که بر اساس رفتاری که از خود نشان می دهند و بر اساس شاخص های مبتنی بر قوانین این رتبه بندی است و در نهایت رانندگانی که دارند. به دست آورد مقام اول، دوم و سوم بسیاری از امتیاز دریافت خواهید کرد، آنها باید ویژه داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرجا خاطرنشان کرد: به عنوان مثال راننده ای که با اخذ چندین بیمه رتبه اول را کسب کرده است با بی رتبه تفاوت زیادی داشته باشد و این مورد در عوارضی نیز دیده شود. مالیات و غیره . وقتی فردی ببیند که با انجام رفتار صحیح ترافیکی می تواند آن امتیازها را دریافت کند و تفاوت بین افراد قانون مدار و قانون مدار بسیار زیاد شود، قطعاً در مسیر بهبود رفتار ترافیکی خواهیم بود. امروز قانون شکنان پیشتاز هستند و ما باید این موضوع را برعکس کنیم.

۲۳۳۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.