افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

جایگاه نماز جمعه مرکزی و مردمی است.

  • کد خبر : 400815
جایگاه نماز جمعه مرکزی و مردمی است.

ایسنا/ زنجان مسئول ارتباطات حوزه علمیه دفتر مقام معظم رهبری گفت: زنجان استان علم، معنویت و فلسفه است و تاج گل ایران اسلامی است. حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان امروز (جمعه 6 مهرماه) در آیین زیارت و معارفه امام جمعه زنجان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: فلسفه روز جمعه. نماز بسیار بلند […]

ایسنا/ زنجان مسئول ارتباطات حوزه علمیه دفتر مقام معظم رهبری گفت: زنجان استان علم، معنویت و فلسفه است و تاج گل ایران اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان امروز (جمعه 6 مهرماه) در آیین زیارت و معارفه امام جمعه زنجان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: فلسفه روز جمعه. نماز بسیار بلند است و رمز موفقیت پیامبر (ص) که در قرآن کریم آمده است، رحمت خداوند است» که با مردم مهربان و مهربان بودند.

وی تصریح کرد: جایگاه نماز جمعه یک جایگاه محوری و مردمی است و باید از محبت بین مردم بهره برد و آن را افزایش داد. عشق سنگ ها را خرد می کند و قلب ها را به هم متصل می کند و امیدواریم این مکان مکانی باشد که قلب ها به هم متصل می شوند.

محمدیان با اشاره به اینکه باید با فرصت های محدود کارهای بزرگ انجام شود، گفت: ما در مرحله حساسی از نهضت مقاومت جهانی هستیم و باید به آن توجه کنیم. وعده خداوند نصرت الهی است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی دو جریان خیر و شر در مقابل هم قرار می گیرند. رژیم صهیونیستی هنری نمی سازد که مردم بی دفاع را شهید کند.

مسئول ارتباط سمینار دفتر مقام معظم رهبری افزود: مقاومت همیشه زنده و به سوی قله های پیروزی پیش می رود و جای ضعف و ضعف نیست. ملت ما 45 سال مقاومت و پیروزی را تجربه کرد و دیدیم که خداوند چگونه به عهد خود عمل می کند.

وی تصریح کرد: خداوند امروز در غزه به جهانیان نشان داد که رژیم صهیونیستی ظلم و دروغ است.

نماینده فقیه در استان زنجان نیز در این مراسم گفت: امروز یکی از فرزندان استان در این سمت قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی تصریح کرد: امیدواریم همه ما را یاری کنند تا در محضر حضرتعالی جای بزرگان را کوچک پر کنیم.

وی تصریح کرد: اگر باید به جایگاه جوانان و همه اقشار توجه کنیم بدون انسجام امکان پذیر نیست به همین دلیل از همه دوستان کمک می خواهم و امیدوارم با کمک همگان به نتیجه مطلوب برسیم. .

حسینی تصریح کرد: اگر با وحدت و انسجام پیش نرویم امکان پذیر نیست; همه چیز روی کاغذ نوشته نمی شود و ارتباطات انسانی از بسیاری چیزها مهمتر است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.