افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

ساده زیستی برنده جایزه نوبل – خبرآنلاین

  • کد خبر : 400714
ساده زیستی برنده جایزه نوبل – خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نویسنده داستان کوتاه و رمان نویس بیشتر با کتاب «علف خوار» برنده جایزه بوکرش که اولین رمان ترجمه شده به انگلیسی او بود، در جهان شناخته می شود. به گزارش ایسنا، هان کانگ، 53 ساله، همچنین اولین نویسنده آسیایی است که جایزه نوبل را برای «نثر شاعرانه‌اش که شامل آسیب‌های […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نویسنده داستان کوتاه و رمان نویس بیشتر با کتاب «علف خوار» برنده جایزه بوکرش که اولین رمان ترجمه شده به انگلیسی او بود، در جهان شناخته می شود.

به گزارش ایسنا، هان کانگ، 53 ساله، همچنین اولین نویسنده آسیایی است که جایزه نوبل را برای «نثر شاعرانه‌اش که شامل آسیب‌های تاریخی است و شکنندگی زندگی بشر را آشکار می‌کند» دریافت می‌کند.

نویسنده هنگام دریافت جایزه نوبل پونی چانگ در سئول گفت: برنده شدن جایزه نوبل لحظه خوشحالی و سپاسگزاری بود و من آن شب را به آرامی جشن گرفتم.

پیروزی هان در کره جنوبی غافلگیرکننده بود، جایی که وب سایت کتابفروشی ها و ناشران بزرگ پس از اعلام این خبر دچار اختلال شد و ده ها هزار نفر برای سفارش کتاب های خود هجوم آوردند.

هان گفت: “این هفته گذشته پر بود از افرادی که شادی من را با من به اشتراک گذاشتند، انگار شادی آنها متعلق به خودشان است، که همچنان برای من یک تجربه خاص و تکان دهنده خواهد بود.”

از زمان برنده شدن جایزه نوبل، نویسنده بیش از یک میلیون نسخه، از جمله نسخه های الکترونیکی، فروخته است، و کتابفروشی ها به خبرگزاری فرانسه گفتند که فروش کتاب های او بی سابقه بوده و فروش ادبیات کره جنوبی به طور کلی افزایش یافته است.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتواند روال عادی خود را حفظ کند و به نوشتن ادامه دهد و زندگی روزمره اش تغییر چندانی نکند، تصریح کرد: من کسی هستم که از طریق نوشتن با دنیا ارتباط برقرار می کنم و امیدوارم بتوانم این کار را انجام دهم. من به نوشتن و ملاقات با خوانندگان از طریق کتاب‌هایم ادامه خواهم داد، زیرا اخیراً مصرف کافئین را متوقف کرده‌ام، از جمله به دلایل سلامتی : در زندگی چه چیزی را بیشتر دوست دارید “از طرفی من از پیاده روی لذت می برم.”

هان کانگ اعلام کرد که در حال کار برای به پایان رساندن رمانی است که در بهار شروع کرده است و امیدوار است آن را برای انتشار در سال آینده آماده کند.

۲۴۵۲۴۵

او افزود: «اما از آنجایی که من اغلب زمان‌بندی را اشتباه می‌کنم، نمی‌توانم با اطمینان بگویم که دقیقاً چه زمانی آن را تمام می‌کنم».

با اعلام اینکه سه کتاب دیگر در ذهن دارد که می‌خواهد بنویسد و امیدوار است که شش سال آینده زندگی‌اش را قبل از 60 سالگی به آن‌ها وقف کند، «اما مثل همیشه، فکر می‌کنم در حین نوشتن این کتاب‌ها، ایده های جدیدی برای کتاب های بیشتر پیدا کنم و هرگز از فکر کردن به کتاب هایی که می خواهم بنویسم دست بردارم. “من همیشه به سه کتابی که قرار است بنویسم فکر می کنم.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.